• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Zone Arena din Bucuresti are logo desenat de BrandFusion

Zone Arena din Bucuresti are logo desenat de BrandFusion

BrandFusion, compania romaneasca de strategie si design, a desenat logoul pentru Zone Arena, cel mai nou si modern spatiu de divertisment din Bucuresti. Identitatea construita in jurul logoului vorbeste despre aspiratia acestui brand de a fi centrul industriei de divertisment.

Zone Arena este o arena polivalenta deschisa cu o investitie initiala de peste 1 milion de euro, dupa cum marturiseste Dorian Ciubuc, directorul Zone Arena. Complexul se intinde pe o suprafata de trei hectare si va gazdui concerte, targuri si evenimente speciale. Spatiul de concerte Zone Arena, avand cea mai mare scena din Romania, a fost inaugurat pe 2 mai cu reprezentatia lui George Dalaras. Printre evenimentele din urmatoarea perioada se numara concerte precum Goran Bregovic, Massive Attack sau Ozzy Osbourne, dar si evenimente inedite precum Orasul Copiilor, Orasul Fotbalului.

Un spatiu de evenimente atat de mult asteptat a insemnat pentru BrandFusion oportunitatea de a construi o identitate pe masura. Procesul de creatie a pornit de la ideea ca daca se intampla ceva in materie de divertisment, se intampla la Zone Arena. Astfel, logoul desenat de BrandFusion este derivat din simbolul grafic @ („at”, “a-rond” sau “coada de maimuta”), folosit de multe ori astazi cu intelesul de „la”, „catre”, „spre”.

Acest simbol cu siguranta contureaza pozitionarea brandului Zone Arena ca fiind acel spatiu dedicat, nucleul a tot ceea ce inseamna divertisment. Totul se intampla si graviteaza in jurul locatiei. Solutia adusa de Alin Tamasan, Creative Director BrandFusion, urmareste comunicarea esentei de happening a brandului.

BrandFusion este compania de design si strategie de brand care a dezvoltat proiectele de rebranding pentru Austral, Kiwi Finance, Promoterm, Roddia, Somaco, a realizat design de ambalaj pentru extensiile Fulga si Casa Gruia, a oferit servicii de strategie de brand pentru B1, Mediafax, Ecorec, Baneasa Investments, a implementat people programs pentru ING Asigurari de Viata si Credit Zone si a consolidat comunicarea interna de brand de la Austral. BrandFusion descopera ideile care genereaza energia din spatele brandurilor.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//