• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Xerox integreaza serviciile pentru sectorul financiar-bancar in pachetul Banking 360 de grade

Xerox integreaza serviciile pentru sectorul financiar-bancar in pachetul Banking 360 de grade

Xerox Banking 360 de grade, pachetul de servicii lansat de Xerox România, se adresează în special băncilor şi instituţiilor financiare, care trebuie să atragă un număr mare de clienţi. Această abordare presupune un set integrat de servicii globale destinate companiilor, în vederea reducerii semnificative a costurilor de lucru cu documentele cu până la 30% şi a îmbunătăţirii fluxului de lucru din birou.

Serviciile oferite de Xerox România clienţilor din domeniul bancar includ soluţiile de imprimare pentru birou – echipamente multifuncţionale, precum şi programe software specializate, cu rol de control al costurilor de imprimare –, gestionarea proceselor de comunicare, prin automatizarea şi accelerarea fluxului de documente pentru a creşte eficienţa transmiterii informaţiilor către clienţii băncii, şi soluţiile de imprimare digitală la cerere. La acestea se adaugă serviciile de optimizare a comunicării – prin producţia şi imprimarea documentelor tranzacţionale şi de marketing personalizate –, soluţiile pentru securizarea documentelor împotriva copierii neautorizate, precum şi transformarea documentelor în fişiere electronice şi procesarea lor automată.

„Atunci când oferim o soluţie, nu livrăm pur şi simplu aplicaţii finite, ci căutăm noi moduri de a ne utiliza resursele pentru a asigura maximum de profit clienţilor noştri, prin intermediul unei abordări personalizate”, spune Dragoş Petrea, Key Account Manager – Finance & Banking, Xerox România şi Republica Moldova. „Metodologia Banking 360 de grade nu este un serviciu reactiv, ci o abordare consultativă a soluţiilor oferite”, completează Petrea.

Implementarea soluţiilor Xerox de management al documentelor reduce costurile de lucru cu până la 30%, scade timpul de procesare a datelor din documentele structurate şi fluidizează procesul de comunicare dintre bancă şi clienţii ei.

Banking 360 de grade este compusă exact din acele servicii şi soluţii specifice mediului de lucru financiar-bancar, iar implementarea lor se face modular, adică banca poate decide să implementeze numai o parte dintr-o soluţie. Mai mult decât atât, consultanţii Xerox realizează încă de la început o analiză pentru a determina care sunt serviciile necesare clientului la momentul respectiv.

Pentru ca abordarea să fie aceea de „one-stop-shop”, Xerox propune companiilor din domeniul financiar-bancar şi servicii conexe, precum intermedierea sau preluarea completă a serviciilor de curierat sau registratură, pentru a asigura un flux continuu al documentelor – de la procesarea datelor, designul şi imprimarea documentelor, până la expedierea lor către clienţii băncii.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//