• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Arctic si Beko - campania nationala de inlocuire a aparatelor frigorifice Fii eco, alege Arctic sau Beko

Arctic si Beko - campania nationala de inlocuire a aparatelor frigorifice Fii eco, alege Arctic sau Beko

Arctic şi Beko lansează campania de înlocuire a electrocasnicelor vechi cu produse ce prezintă eficienţă energetică superioară, clasa A+.

Compania Arctic, liderul pieţei de electrocasnice din România, lansează campania naţională „Fii eco, alege Arctic sau Beko!”, care aduce consumatorilor, în schimbul aparatelor vechi, produse performante, la standarde tehnologice superioare şi prietenoase cu mediul înconjurător prin consumul de energie redus.

Campania are ca scop încurajarea înlocuirii vechilor aparate frigorifice – cu o eficienţă energetică redusă – din dotarea gospodăriilor, şi totodată, colectarea şi reciclarea acestora, proiectul desfăşurându-se cu sprijinul RoRec, Asociaţia Română pentru Reciclare.

În perioada 15 aprilie – 31 mai 2010, toţi cei interesaţi să înlocuiască vechiul frigider se pot prezenta cu aparatul la centrele de colectare sau în magazinele de electrocasnice, primind în schimb o reducere de 150 RON la achiziţionarea oricărui frigider de clasă A+, marca Arctic sau Beko. La promoţie participă toate magazinele de electrocasnice din ţară care comercializează produsele Arctic şi Beko.  

Achiziţionarea unui frigider din clasa A+ prin intermediul campaniei „Fii eco, alege Arctic sau Beko!” are pe lângă avantajul imediat al reducerii de preţ şi acela al unei economii substanţiale la factura de electricitate. Frigiderul este aparatul electrocasnic care consumă cea mai multă energie electrică într-un cămin. Înlocuind un frigider vechi de 7-10 ani cu unul nou din clasa A+ se poate economisi până la jumătate din consumul de energie, ceea ce pe termen lung înseamnă economii importante.

„Consumatorii percep electrocasnicele vechi care funcţionează în continuare ca având valoare, nefiind conştienţi de costurile de funcţionare ridicate, şi nici de impactul lor asupra mediului. Dacă avem în vedere că un frigider consumă aproximativ 20% din totalul de energie folosită într-o casă, atunci înlocuirea vechilor aparate frigorifice cu unele noi de clasă elergetică A+ înseamnă costuri considerabil reduse pentru energia electrică. În plus, dincolo de aspectul economic, alegerea unor electrocasnice nepoluante şi cu un consum mic, presupune şi reducerea impactului asupra mediului înconjurător, un pas important pe care îl putem face fiecare pentru îmbunătăţirea calităţii vieţi,” a declarat Gabriela Geană, Marketing Manager Arctic.

Campania „Fii eco, alege Arctic sau Beko!” este promovată printr-un mix de comunicare care include spot radio, promovare OOH în staţiile de metrou din Bucureşti, campanie de advertising on-line, secţiune on-line dedicată www.arcticbuyback.ro, campanie de informare prin SMS, materiale promoţionale în punctele de vânzare şi activităţi de relaţii publice.

Compania Arctic, liderul pieţei de electrocasnice din România este parte a grupului Arçelik, al treilea producător de aparatură electrocasnică din Europa. La peste 50 de ani de la înfiinţare, produsele companiei Arçelik sunt prezente în peste 100 de ţări din întreaga lume.

Portofoliul Arçelik include 10 branduri, unul dintre acestea fiind Beko, brand de electrocasnice poziţionat în categoria medium–high, care a intrat în portofoliul companiei Arctic în anul 2003, la scurt timp după preluarea pachetului majoritar de către Arcelik.

Prin produse la standarde internaţionale, aliniate la cele mai moderne tehnologii, prin politica de distribuţie şi prin campanii inovative de comunicare, marca Beko se numără astăzi printre primele 5 mărci de electrocasnice în ceea ce priveşte cota de piaţă şi nivelul de notorietate.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//