• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

TomTouch lanseaza un nou suport media outdoor: ecranul interactiv

TomTouch lanseaza un nou suport media outdoor: ecranul interactiv

TomTouch, divizia interactivă a companiei CS Vision, mizează pe dezvoltarea pieţei de publicitate interactivă şi lansează un nou suport media, ecranul interactiv, care va fi integrat atât în indoor, cât şi în outdoor.

TomTouch (www.tomtouch.ro) are o experienţă de 5 ani şi generează circa 75% din veniturile CS Vision, estimate în acest an la peste 1,5 milioane euro. TomTouch înglobează soluţii de interfeţe publice, fie că sunt pentru indoor sau pentru outdoor, plecând de la chioşcuri interactive, soluţii de ambient şi ajungând la mobilier urban interactiv, signalistică şi publicitate interactivă.

“Proiectele de imagine cu componentă interactivă crează un spectacol aparte în viaţa oraşului. Derulate pe terminale aflate în spaţiul public, de sine stătătoare, precum totem-urile, sau integrate în mobilierul refugiu al staţiilor de autobuz, acestea atrag şi stârnesc curiozitatea mai mult decât publicitatea convenţională. Pus în faţa unui joculeţ interactiv pe care îl poate rezolva în timp ce aşteaptă autobuzul, cetăţeanul va consuma şi publicitatea aferentă”, declară Răzvan Bâgiu, unicul acţionar al companiei.

Bâgiu a subliniat că, prin parteneriatele cu marii jucători media, TomTouch va putea implementa publicitate interactivă în spaţii outdoor şi indoor, precum cele din staţiile de autobuz şi chiar metrou.

Anul trecut TomTouch a avut două astfel de proiecte pentru Pepsi România şi Romtelecom. Astfel, pentru Pepsi, divizia CS Vision a instalat, în patru staţii de autobuz din Bucureşti, touchscreen-uri pe care călătorii puteau construi un puzzle.

“Aceste proiecte aduc plus valoare companiilor care vor să deruleze campanii publicitare interactive, întrucât noi avem tehnologia necesară, produsă aici, în România şi avem deja proiecte derulate. Avantajul nostru înseamnă rapiditate şi costuri scăzute, deoarece suntem un furnizor local şi oferim o soluţie completă, de la producerea terminalelor până la realizarea aplicaţiilor, montaj şi mentenanţă”, spune oficialul CS Vision.

În ceea ce priveşte piaţa de publicitate interactivă din România, Răzvan Bâgiu spune că aceasta nu este una foarte bine aşezată. Potrivit lui Bâgiu, clienţii care nu au luat contact cu publicitatea interactivă nu cunosc noul concept şi nu ştiu să îl definească, pentru a-l solicita în mod specifiv. În acelaşi timp însă, cei care au interacţionat cu noul tip de publicitate s-au arătat foarte încântaţi, în primul rând de inovaţie şi în al doilea rând de rezultate.

Pe o piaţă foarte tânără care abia începe să se dezvolte în România, CS Vision este singurul jucător, Răzvan Bâgiu subliniind că TomTouch nu are concurenţă.

În outdoor, publicitatea interactivă se poate regăsi pe panouri de tip totem sau integrate în mobilierul refugiu al staţiilor de autobuz. În ceea ce priveşte spaţiile indoor, TomTouch  implementează proiecte publicitare interactive pe terminale amplasate în mall-uri, centre comerciale, aeroporturi sau centre de afaceri.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//