• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Metro Cash & Carry s-a alaturat proiectului Banca de Alimente

Metro Cash & Carry s-a alaturat proiectului Banca de Alimente

Incepand cu data de 12 aprilie 2010, proiectul Banca de Alimente a Crucii Rosii Romane este implementat si in magazinele Metro Cash & Carry din ţara. In cele 24 de magazine au fost montati recipienti de colectare a alimentelor greu perisabile, care vor fi oferite persoanelor care sufera de foame.

Implicarea Metro in proiectul Banca de Alimente face parte din strategia de dezvoltare a proiectului, stimulata de cresterea continua a numarului solicitarilor venite din partea persoanelor vulnerabile. METRO Cash & Carry Romania se adreseaza micilor intreprinzatori, iar sprijinul pe care compania il ofera, prin intermediul clienţilor sai, poate duce la o cresterea substanţiala a numarului beneficiarilor Bancii de Alimente.

„Inca de la inceputul anului, ne-am propus ca prin aceasta initiativa a Crucii Rosii Romane, peste 30 000 de familii nevoiase sa beneficieze de pachete cu alimente neperisabile. Decizia magazinelor Metro din intreaga tara de a se alatura proiectului Banca de Alimente,  va facilita, cu siguranta, realizarea obiectivul nostru.  Avem incredere in generozitatea clientilor Metro care vor contribui la implinirea visului nostru, acela de a trai intr- „O lume fara foame”, a declarat Mihaela Geoana, Presedintele Crucii Rosii Romane.

Crucea Rosie Romana a lansat proiectul Banca de Alimente in data de 26 noiembrie 2009, ca o soluţie imediata de ajutorare a persoanelor fara venituri sau cu venituri foarte mici. Cu sprijinul populaţiei, care a raspuns pozitiv la apelul lansat de Crucea Rosie Romana, in  cele sase luni de proiect s-a colectat o cantitate de 110 000 kg de alimente greu perisabile. Acestea au fost oferite, cu ajutorul voluntarilor, celor aproximativ 7 000 familii (batrani, familii cu mulţi copii si situaţie materiala precara, familii monoparentale, copiii cu dizabilitaţi proveniţi din familii sarace). Pachetele cu alimente cantaresc, fiecare, cate 12 kg si conţin alimente de baza: ulei, zahar, faina, malai, orez, paste fainoase, conserve de carne sau peste, conserve de legume, biscuiţi si alte produse alimentare.

„Implicarea METRO Cash & Carry Romania, in proiectul Banca de Alimente, reprezinta un act firesc in activitatea companiei noastre privind susţinerea comunitaţii locale, fiind totodata o acţiune desfasurata sub conceputul internaţional al responsabilitaţii sociale corporative, denumit Care & Share. Susţinem acţiunile umanitare si, in mod firesc, suntem alaturi de Crucea Rosie, prin toate cele 24 de magazine ale reţelei METRO Romania, din dorinţa de a dezvolta aceasta iniţiativa, deosebit de importanta. De altfel, avem increderea ca ai nostri clienţi vor fi alaturi de noi, si in aceasta acţiune, si vor contribui la atingerea dezideratului propus.” a declarat Adina Timplaru, Manager Comunicare Corporativa. METRO Cash & Carry Romania. 

In noiembrie 2009, METRO AG - Reprezentanta in Romania, Metro Cash  & Carry si real  Hypermarket - au donat Bancii de Alimente o masina Ford Tranzit Furgon care asigura transportul alimentelor colectate din magazinele partenere la depozitul de alimente, precum şi de la depozitul de alimente la domiciliul beneficiarilor.

Proiectul Banca de Alimente presupune colectarea de alimente neperisabile in depozitele Crucii Rosii prin donaţii/sponsorizari, stocarea si distribuirea acestora catre persoanele vulnerabile din Bucuresti si din ţara. Banca de Alimente a Crucii Rosii Romane reprezinta, pe fondul impactului crizei economice mondiale si al cresterii preţurilor la produsele alimentare, o soluţie imediata de ajutorare a persoanelor fara venituri sau cu venituri foarte mici. Acest proiect este o iniţiativa a Crucii Rosii Romane, preluata dupa modelul unor proiecte similare derulate cu succes, in ţari din Uniunea Europeana, precum si in SUA si Canada.  

METRO Cash & Carry Romania este o parte integranta a METRO Cash & Carry Internaţional, companie reprezentata in 31 ţari cu aproximativ 670 de magazine cash & carry si 106.000 angajaţi, in intreaga lume. METRO Cash & Carry s-a lansat oficial in Romania in luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie din Bucuresti. Astazi, reţeaua de magazine numara 24 de centre de distribuţie: in Bucuresti - 4 centre (Militari, Voluntari, Berceni si Baneasa), in Brasov, Constanţa si Timisoara cate 2 centre si cate un centru in fiecare din urmatoarele orase: Cluj, Bacau, Iasi, Craiova, Baia Mare, Galaţi, Ploiesti, Oradea, Sibiu, Suceava, Pitesti, Tg. Mures, Arad si Deva.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//