Grupul american Kraft Foods, al doilea grup alimentar mondial, a angajat banca ~ franceză BNP Paribas pentru a intermedia vânzarea activităţilor din domeniul ciocolatei pe ~ care firma britanică Cadbury le are în România, urmând ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
Kraft a angajat BNP Paribas sa se ocupe de vanzarea operatiunilor Cadbury din Romania

Grupul american Kraft Foods, al doilea grup alimentar mondial, a angajat banca franceză BNP Paribas pentru a intermedia vânzarea activităţilor din domeniul ciocolatei pe care firma britanică Cadbury le are în România, urmând ca vânzarea afacerilor operaţiunilor Cadbury din Polonia să fie intermediată de banca britanică HSBC, informează ediţia electronică a cotidianului Telegraph.
Compania Cadbury, cel mai mare producător de dulciuri din lume, a intrat pe piaţa din România în anul 2007 când a preluat o participaţie de 93 de procente la societatea Kandia-Excelent, care la acea dată era al doilea mare producător de dulciuri pe piaţa locală.
În acest moment, compania are aproape 600 de angajaţi în România şi deţine branduri precum ''Rom'', "Kandia", "Măgura", "Laura'', "Silvana'' şi "Sugus''. Cadbury controlează 24 de procente din piaţa ciocolatei şi 32 de procente din piaţa dulciurilor din România. Afacerile Cadbury din Polonia, sub brandul Wedel Polska, au fost achiziţionate în 1991 de PepsiCo pentru 60 milioane de dolari, pe care le-a vândut opt ani mai târziu către Cadbury Schweppes pentru suma de 76,5 milioane dolari.
În 2007, Cadbury a construit o nou fabrică de gumă de mestecat la Skarbimierz, iar în 2009 Cadbury a construit în Polonia o nouă fabrică de ciocolată, care a preluat producţia realizată anterior la Bristol (Marea Britanie).
Vânzarea operaţiunilor Cadbury din România şi Polonia, de pe urma căreia Cadbury ar putea să strângă peste 500 milioane de euro, a fost cerută de Comisia Europeană ca o condiţie pentru a aproba preluarea Cadbury de către Kraft.
În luna ianuarie a acestui an Cadbury a acceptat ofertă îmbunătăţită de preluare, în valoare de 11,5 miliarde lire sterline, lansată de grupul american Kraft Foods. Comisia Europeană a aprobat tranzacţia, dar în documentul de evaluare a impactului asupra concurentei din pieţele UE se preciza ca aceasta preluare generează riscuri în ceea ce priveste competiţia pe pieţele din Polonia şi România.
Pentru a veni în întâmpinarea temerilor Comisiei şi a obţine aprobările necesare, Kraft s-a angajat să vândă operaţiunile în domeniul dulciurilor pe care Cadbury le are în Polonia precum şi operaţiunile Cadbury în domeniul ciocolatei din România.
Articol furnizat de Agentia Nationala de Presa Agerpres
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info