• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Arval Romania: Cererea pentru Sale&Lease-Back a crescut cu 45% in primele trei luni ale lui 2010

Arval Romania: Cererea pentru Sale&Lease-Back a crescut cu 45% in primele trei luni ale lui 2010

Arval România, parte a BNP Paribas Group şi companie de referinţă pe piaţa românească a leasingului operaţional auto cu servicii incluse, a înregistrat o creştere cu 45% a solicitărilor din partea companiilor pentru produsul Sale&Lease-Back în primele trei luni ale acestui an, comparativ cu aceeaşi perioadă a lui 2009. Produsul presupune cumpărarea vehiculelor companiei de catre Arval România, iar aceeaşi flotă este redată spre utilizare aceloraşi companii prin leasing operaţional cu servicii incluse, plătind o rată lunară fixă. Astfel, companiile obţin o creştere a lichidităţilor pentru dezvoltarea activităţilor de bază.

„Cererea pentru Sale&Lease-Back a crescut foarte mult în acest an, peste 25% dintre contractele noastre fiind încheiate, în prezent, pentru acest produs. Multe dintre companiile care folosesc flote mari de autovehicule au blocat sume importante în achiziţia vehiculelor şi caută soluţii pentru a le recupera şi a le investi în principala activitate de business. De aceea, produsul Sale&Lease-Back a devenit din ce în ce mai solicitat de către clienţi”, declară Arnault Leglaye, Managing Director Arval România.

Reprezentanţii Arval România estimează o cifră de afaceri de 19-20 milioane de euro pentru 2010. În prezent, Arval România înregistrează un număr de 200 de clienţi, cu 67% mai mult faţă de aceeaşi perioadă a lui 2009 şi o flotă de 2900 vehicule.

Fondată în 1989, Arval este o companie de referinţă la nivel internaţional în leasingul operaţional multimarcă şi în managementul flotelor auto, fiind lider pe piaţa leasingului operaţional în Franţa şi Italia. În prezent, Arval activează în 39 de ţări, deţinând 22 de filiale şi având o largă reţea de parteneriate în alte 17 ţări.

 Arval şi-a început activitatea în România la sfârşitul anului 2006. La finele anului 2009, deţinea deja o flotă administrată de 2.750 vehicule, in crestere cu 60% fata de finele lui 2008 si o cifra de afaceri in valoare de 15 milioane de euro, mai mare cu aproximativ 65%, comparativ cu 2008.

 Cu 602.000 de vehicule în regim de leasing operaţional şi 688.000 de vehicule administrate la sfârşitul anului 2008, Arval este parte a BNP Paribas Group, liderul european al serviciilor bancare şi unul dintre primele 6 cele mai solide grupuri bancare la nivel internaţional, potrivit Standard&Poor`s.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//