• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Orkla Foods Romania urmareste mentinerea performantelor actuale si in 2010

Orkla Foods Romania urmareste mentinerea performantelor actuale si in 2010

Orkla Foods România a anuntat rezultate operaţionale bune, o cifră de afaceri în creştere a operaţiunilor din România şi vânzări consolidate cu 7,5% mai mari faţă de anul 2008, pe fondul unei pieţe dificile de consum.

Manuela Banu, Director General, Orkla Foods România: „Deşi contextul economic a fost unul defavorabil industriei consumului, rezultatele noastre sunt pozitive. La acestea au contribuit o strategie coerentă de vânzări şi marketing în ciuda presiunilor legate de bugete în acest domeniu precum şi finalizarea programului intern de reorganizare început la sfârşitul anului 2007. Acesta a presupus relocarea şi concentrarea activităţilor de producţie pe platformele de la Bucureşti şi Covasna precum şi eficientizarea generală a proceselor de producţie şi logistică".

La finalul anului 2008 Orkla Foods România a deschis o nouă direcţie de business prin intrarea în categoria ingredientelor pentru panificaţie şi cofetărie, lansând pe piaţa internă 108 produse specifice.

„Modelul nostru de business este unul flexibil: în anul 2008 am identificat această direcţie iar rezultatele sunt deja vizibile, noua linie de afaceri contribuind după numai un an cu 10% în cifra de afaceri a segmentului B2B".

Compania şi-a consolidat prezenţa pe piaţa de retail în anul 2009 prin extinderea unor game de produse, introducerea de noi ambalaje sau modificări de reţete şi design pentru anumite produse.

Orkla Foods România a rămas lider atât în volum cât şi în valoare în categoriile ketch-up (Tomi, La Minut) şi margarină pentru gătit (Unirea), precum şi lider de volum în categoria muştar (Bunătăţi de la Bunica, La Minut).

Vânzările în segmentul margarină ale Orkla Foods România pentru retail au rămas constante în condiţiile unei scăderi a pieţei faţă de anul precedent. Brandul Linco a avut cea mai mare creştere a vânzărilor, de peste 20%, ca urmare a campaniilor susţinute de marketing, în timp ce  brandul Wiesana a fost repoziţionat prin îmbunătăţirea reţetei cu surse de Omega 3 şi 6.

O uşoară creştere s-a evidenţiat şi pe segmentul pate (Ardealul), acesta câştigând un procent la cota de piaţă.

În prezent Orkla Foods România are peste 400 de angajaţi, fiind principalul angajator în judeţele Covasna şi Iaşi. Compania nu şi-a redus numărul de angajaţi pe fondul crizei economice, iar pentru anul 2010 are în vedere derularea unor programe de dezvoltare profesională.

Pentru anul 2010 compania urmăreşte menţinerea performanţelor actuale pe piaţa de retail şi obtinerea unei poziţii de top pentru consumul industral, în special pe noua direcţie de afaceri, a ingredientelor de panificaţie, cofetărie şi patiserie.

Manuela Banu: „Anul 2010 va sta în continuare sub semnul prudenţei în ce priveşte consumul. Suntem încrezători în produsele noastre, care oferă un raport excelent calitate-preţ şi sunt din ce în ce mai apreciate de consumatori".

Grupul are operaţiuni în domeniul bunurilor de larg consum, al industriei chimice şi al investiţiilor financiare şi este una dintre cele mai mari companii listate la Bursa din Oslo. Orkla are 35.000 de angajaţi iar la sfârşitul anului 2009 a raportat venituri operaţionale de 6,9 miliarde euro şi profituri înainte de taxe de 133 milioane euro.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//