UPC România vine în întâmpinarea clienţilor sai, oferindu-le înca un program îndragit ~ pentru copii, Nickelodeon, începând cu luna aprilie 2010 în grila digitala, pachetele ~ Medium şi Large. ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
Programul Nickelodeon intra in grila UPC Digital TV

UPC România vine în întâmpinarea clienţilor sai, oferindu-le înca un program îndragit pentru copii, Nickelodeon, începând cu luna aprilie 2010 în grila digitala, pachetele Medium şi Large.
Nickelodeon difuzează seriale pentru copiii între 2 şi 14 ani, printre care „The Penguins of Madagascar”, „iCarly”, „True Jackson”, „Victorious”, „SpongeBob SquarePants” şi „Dora the Explorer”. Programul Nickelodeon este disponibil în varianta audio în limba româna, iar site-ul www.nickelodeontv.ro pune la dispoziţia utilizatorilor servicii suplimentare în limba româna, cum ar fi: orarul programului, promo-uri, diverse materiale de descarcat şi multe altele.
UPC ofera cele mai bune şi variate programe pentru copii. Media box-ul digital asigura un mediu TV sigur, prin clasificarea programelor TV în funcţie de vârsta copiilor. Avem 6 canale TV pentru copii disponibile pe platforma digitala UPC în România, continuând sa ne extindem oferta prin lansarea Nickelodeon.
Canalul Nickelodeon este adus în România de MTV Networks International (MTVNI), divizie a Viacom Inc. şi a fost introdus în grila de programe în urma solicitării clienţilor UPC.
“Urmărim constant solicitările pe care le primim de la clienţi în centrele noastre de relaţii cu clienţii şi în Call Center, astfel încât grila de programe pe care o propunem clienţilor să fie în pas cu schimbările de pe piaţa TV din România şi cu preferinţele clienţilor noştri, a declarat Silvia Tomaschek, Video Product Manager UPC România.
UPC România va diversifica şi în viitor grilele de programe, în funcţie de preferinţele exprimate de clienţi. UPC este un brand recunoscut şi oferă servicii de calitate în toate ţările în care activează.
Nickelodeon este singurul brand multimedia de divertisment dedicat în exclusivitate copiilor. A construit o afacere diversificata şi gobala prin punerea copiilor în centrul acţiunilor sale şi astazi numara 54 de canale dedicate, 111 site-uri web şi 17 servicii de canale mobile în Africa, Asia-Pacific, Europa, Orientul Mijlociu, America Latina şi America de Nord. Nickelodeon precum şi toate titlurile şi logo-urile aflate în legatura cu acesta sunt marci înregistrate ale Viacom Inc.
MTV Networks International deţine brand-uri premium multimedia de divertisment: MTV (Music Television), VH1, Nickelodeon, MTVNHD, TMF (The Music Factory), VIVA, Flux, Paramount Comedy, Comedy Central şi Game One. Brand-urile MTV Networks sunt urmarite în 632 milioane de case din 162 de ţari, în 33 de limbi. Diversele holding-uri ale companiei includ de asemenea domenii precum media digitala, editura, home video, radio, muzica înregistrata, licenţiere & merchandising şi doua divizii de filme, MTV Films şi Nickelodeon Movies. MTV Networks este o companie a Viacom Inc.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info