• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Toyota isi va reorganiza diviziile de asamblare din Japonia

Toyota isi va reorganiza diviziile de asamblare din Japonia

Producătorul auto Toyota are în vedere reorganizarea diviziilor de asamblare din Japonia, cu scopul creşterii productivităţii şi reducerii de costuri, a anunţat joi constructorul japonez, informează AFP. Toyota are în vedere reduceri de costuri anuale de un miliard de dolari. După acest anunţ, la bursa de la Tokyo, acţiunile Toyota au crescut cu 0,67 la sută, la 3.740 de yeni.


Grupul auto a declarat că va reorganiza diviziile de producţie internă după tipul şi dimensiunile maşinilor. Toyota deţine 17 uzine în Japonia, incluzând patru uzine de asamblare operate de companiile afiliate, Daihatsu şi Hino. 'Toyota încearcă mereu să asigure produse în mod flexibil şi competitiv, pentru a face faţă schimbărilor de pe piaţă', se arată într-un comunicat al companiei. 'Compania îşi reexaminează producţia internă pentru a-şi reorganiza diviziile după tipul şi mărimea vehiculelor'.


Prin această reorganizare, Toyota doreşte să-şi reducă cheltuielile anuale cu 100 miliarde de yeni (1,09 miliarde dolari), până în 2012. Asamblarea aceluiaşi tip de maşini la aceeaşi uzină va facilita controlul calităţii şi îmbunătăţirile tehnologice, precizează comunicatul. Unul din brandurile cele mai reprezentative ale Japoniei, Toyota a fost afectată atât de recesiunea economică mondială, cât şi de rechemările masive în service, din cauza frânelor şi sistemelor de accelerare defectuoase.


Material furnizat de Agerpres






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//