• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Daimler şi Renault ar putea face schimb de acţiuni

Daimler şi Renault ar putea face schimb de acţiuni

Grupurile auto Daimler şi Renault ar putea face schimb de acţiuni în cadrul alianţei lor strategice, care va fi încheiată luna viitoare, informează cotidianul Financial Times, care citează surse apropiate dosarului.


Conform uneia dintre aceste surse, aceste participaţiuni vor fi de trei la sută, adică imediat peste nivelul de la care preluările de titluri trebuie făcute publice. La începutul lui martie, Daimler şi Renault au declarat că sunt în discuţii în vederea unui posibil parteneriat.


Afectat de criză, grupul Daimler caută de mai multe luni parteneri cu ajutorul cărora să-şi poată reduce costurile. Daimler, care deţine în principal mărcile Mercedes-Benz şi Smart, a purtat discuţii şi cu rivalul BMW pentru o posibilă cooperare în sectorul berlinelor.


Daimler şi BMW au deja o cooperare pentru achiziţiile de la sub-contractori, însă discuţiile penrtu extinderea cooperării trenează.


Luna trecută, Renault a anunţat că în 2009 a vândut 311.332 de automobile marca Dacia (autoturisme plus vehicule comerciale uşoare), în creştere cu 20,5 la sută faţă de 258.372 de unităţi în 2008.


Graţie programelor guvernamentale de sprijinire a pieţei auto, vânzările de vehicule marca Dacia în Europa au crescut cu 91,1 la sută, până la 214.431 unităţi în 2009, faţă de 112.195 de unităţi în 2008. Dacia, societate cu o vechime de 42 de ani, a fost preluată de Renault în anul 1999.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//