• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Omniasig - profit brut de 52,73 milioane lei in 2009

Omniasig - profit brut de 52,73 milioane lei in 2009

Compania de asigurări Omniasig Vienna Insurance Group a reuşit în cursul anului 2009 să îşi menţină rezultatele la un nivel stabil, în pofida condiţiilor economice nefavorabile, încheind anul cu un profit brut de 52,73 milioane lei.


Conform unui comunicat al companiei, pe baza rezultatelor preliminarii, valoarea primelor brute subscrise în 2009 a fost, conform standardelor IFRS, de 1,114 miliarde lei, cu 5,68 la sută mai mici ca în 2008. Scăderea de câteva procente se datorează interconectării industriei asigurărilor cu multe alte segmente importante ale economiei, respectiv: segmentul auto, leasing, bancar şi imobiliar, acestea fiind cele mai afectate de criza economică mondială.


Valoarea totală a despăgubirilor plătite în 2009 a crescut faţă de anul anterior cu 21,71 la sută, ajungând la 904,96 milioane lei. Ponderea cea mai mare în rezultatul înregistrat, respectiv de 81,40 la sută au avut-o asigurările auto. Ramura asigurărilor Casco a rămas la acelaşi nivel ca în 2008, înregistrând o valoare a primelor brute subscrise de 635,17 milioane lei. Pe segmentul asigurărilor de răspundere civilă auto obligatorie (RCA), compania a înregistrat o scădere a primelor brute subscrise de 3,51 la sută, atingând valoarea de 272,02 milioane lei.


Atât ramura RCA, cât şi cea a asigurărilor Casco au înregistrat creşteri semnificative la valoarea daunelor plătite, de 27,45 la sută la Casco şi de 26,32 la sută la RCA, comparativ cu anul anterior. Asigurările de răspundere civilă generală au crescut în 2009 cu 19,23 la sută faţă de anul anterior, ajungând la o valoare a primelor brute subscrise de 17,29 milioane lei.


Asigurările de mijloace de transport feroviar au crescut cu 28,81 la sută faţă de 2008, cu o valoare a primelor brute subscrise de 2,78 milioane lei, cele de mijloace de transport aeriene s-au majorat cu 5,69 la sută, având o valoare a primelor brute subscrise de 4,79 milioane lei, asigurările de mijloace de transport naval au înregistrat o creştere cu 4,21 la sută faţă de 2008, ajungând la prime brute subscrise în valoare de 9,70 milioane lei, iar cele de bunuri în tranzit cu 12,44 la sută, până la 8,83 milioane lei. Pentru 2010, strategia adoptată de Omniasig se axează pe promovarea, dezvoltarea şi creşterea liniilor de asigurare non-auto, prin diversificare şi orientarea către cât mai multe necesităţi ale diferitelor categorii de clienţi.


De asemenea, un element important al strategiei companiei este şi monitorizarea şi gestionarea mai eficientă a segmentului de asigurări auto, atât din punct de vedere al stabilirii tarifelor, precum şi al soluţionării cât mai rapide a daunelor. Aceste acţiuni au ca scop principal păstrarea unui procent cât mai ridicat din clienţii existenţi pe toate segmentele de asigurări, precum şi eficientizarea portofoliului. Omniasig activează pe piaţa asigurărilor din România din anul 1995. Din 2005, compania a devenit membră a Vienna Insurance Group, iar în prezent ocupă locul al doilea pe piaţa asigurărilor generale din România, cu o cotă de piaţă de 15,70 la sută, iar Vienna Insurance Group deţine prima poziţie.


Vienna Insurance Group (VIG) este unul dintre grupurile de asigurări lideri în Europa Centrală şi de Est, listat la Bursă şi cu sediul central în Viena. În afara pieţei locale din Austria, Vienna Insurance Group este de asemenea activă, prin filiale şi grupuri de asigurări, în Albania, Bulgaria, Germania, Estonia, Georgia, Croaţia, Letonia, Liechtenstein, Lituania, Macedonia, Polonia, România, Rusia, Serbia, Slovacia, Cehia, Turcia, Ungaria, Ucraina şi Belarus. De asemenea, are sucursale şi în Italia şi Slovenia.

Material furnizat de Agerpres






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//