Asesoft Distribution, companie care activeaza pe piata locala de produse IT, a ~ anuntat evolutia foarte buna a marcii proprii Horizon in trimestrul al doilea ~ al 2008. Conform celor mai noi rapoarte cu privire la piata locala ~ de monitoare, Horizon, marca ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Avocat bun in Timisoara
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- transport caini Anglia
- hoteluri
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
Horizon, lider pe piata monitoarelor in trimestrul II al 2008
Asesoft Distribution, companie care activeaza pe piata locala de produse IT, a anuntat evolutia foarte buna a marcii proprii Horizon in trimestrul al doilea al 2008. Conform celor mai noi rapoarte cu privire la piata locala de monitoare, Horizon, marca proprie dezvoltata de Asesoft Distribution, ocupa prima pozitie cu o cota de piata de 14,5% la nivelul trimestrului al doilea al anului 2008.
"Horizon, marca de monitoare dezvoltata de Asesoft Distribution, este liderul pietei locale in al doilea trimestru al anului 2008, cu o cota de piata de 14,5%. Este cel mai bun rezultat al marcii in cei 6 ani de la lansare, cu atat mai important cu cat piata de monitoare este una foarte competitiva", a declarat Iulian Stanciu, director general Asesoft Distribution.
"Estimarea noastra este ca piata de monitoare pentru PC in 2008 va fi de aproximativ 800.000 unitati, iar tinta noastra este ca Horizon sa reprezinte peste 10% din preferintele utilizatorilor, obiectiv declarat inca de la finele anului trecut", a declarat Razvan Ziemba, director executiv Asesoft Distribution.
"Trimestrul 2 a fost un moment bun pentru noi pe piata de monitoare, cu o crestere de 44% fata de trimestrul anterior si 5% fata de anul 2007 pe toata gama de monitoare distribuite de Asesoft Distribution. Cu siguranta, cota noastra de piata pe acest segment de produse a crescut spectaculos", a adaugat Razvan Ziemba, director executiv Asesoft Distribution.
Asesoft Distribution mai distribuie pe segmentul monitoarelor pentru PC produse marca LG si Samsung, alaturi de marca proprie Horizon.
In prima jumatate a anului 2008, a crescut interesul pentru diagonalele de peste 20 inci de pana la 10 ori in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut. Segmentul dominant in alegerile utilizatorilor ramane diagonala de 17 inci care acopera 48% din cerere, in timp ce pe diagonala de 19 inci avem o pondere de 32%, cu o crestere semnificativa in ultima perioada. Tendinta principala este mutarea catre formatul extraplat (wide sau 16:9) si mutarea rapida catre diagonalele de 19" si 22".
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info