• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Brandient 101 - prima carte despre pionieratul in designul de brand in Romania

Brandient 101 - prima carte despre pionieratul in designul de brand in Romania

Brandient lanseaza “Brandient 101”, prima carte romaneasca dedicata designului de brand autohton si care aduna 101 identitati vizuale de corporatii si produse, desenate de companie in primii opt ani de existenta.

“Designul trebuie sa rezolve probleme si oportunitati reale de business si este o investitie cu durata foarte mare de viata. Dupa o jumatate de secol de uniformitate cenusie si colectivism, designul ofera individualitate si culoare. Din acest punct de vedere, in Romania, ne-am aflat in locul potrivit, la momentul potrivit.” - Cristian Kit Paul, Creative Partner Brandient.

Cartea este o premiera pe piata autohtona si prezinta, sub forma unei colectii elegante, activitatea de pionierat in branding pe care compania a desfasurat-o in Romania. Identitatile grafice semnate Brandient fac deja parte din peisajul cotidian si este sigur ca orice roman a intrat in contact cu cel putin una dintre ele. In plus, multe sunt detinatoarele unor prestigioase premii internationale de design si branding, fiind publicate in carti de specialitate.

Cartea “Brandient 101” este disponibila intr-o editie speciala limitata, de numai 101 exemplare numerotate si semnate, exclusiv la Libraria Carturesti, str. Arthur Verona, 13. La aceeasi adresa, expozitia inedita “Brandient 101. Identitati grafice romanesti”, este deschisa publicului in perioada 26 martie - 7 aprilie.


Brandient este compania dedicata consultantei in strategie, design si valoare de brand si se ocupa, prin  excelenta, de crearea si cultivarea brandurilor sub semnul valorii. Brandient furnizeaza servicii integrate de consultanta in marketing si branding, servicii creative de identitate verbala si vizuala, design de ambalaj, comunicare de brand, servicii de brand engagement etc. Avand reputatia unei echipe de specialisti cu experienta remarcabila in management, marketing, design si comunicare, Brandient este specializata in crearea si revitalizarea unor proiecte de mare anvergura, printre care: rebrandingul CEC Bank, rebrandingul Domo, al grupului farmaceutic Europharm, al TVR, al Societatii Nationale de Radiocomunicatii Radiocom, al lantului de retail Flanco, al lantului de retail Dedeman, al companiilor Astral, Albalact, Novensys, Smartree, Fabryo, TBI Romania, Ventrust, Ceramica Iasi, etc., precum si crearea brandurilor Fulga, Credisson, Estima, Domenia, Fonomat, Tuca si Asociatii, Qualians, Verida, Zuzu, QFort etc.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//