• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Domeniile Ostrov, si in magazinele Carrefour si Kaufland

Domeniile Ostrov, si in magazinele Carrefour si Kaufland

Producătorul Domeniile Ostrov a vândut 300.000 de sticle de vin de la începutul anului urmând să se extindă în acest an şi în magazinele Carrefour şi Kaufland, potrivit datelor remise Agerpres de companie.

"Am reuşit ca de la lansarea pe piaţă şi până la începutul lui martie să ne acoperim 20 de judeţe prin distribuitori. De asemenea, suntem listaţi în Metro, Selgros, Auchan şi Plus Discount, urmând să intrăm în scurt timp şi în Carrefour şi Kaufland", a declarat Marian Moise, directorul executiv Domeniile Ostrov.

Pe zona HoReCa, vinurile de la Domeniile Ostrov se gasesc in 50 de restaurante din Bucureşti şi peste 200 la nivel naţional. "Încercăm să accesăm nişe de consumatori care nu au mai fost identificate până în prezent, în domeniul nostru. Am adus pentru prima dată în România conceptul de 'vinul suporterului' aşa cum exista el la marile cluburi din afară", a precizat Marian Moise. În acest sens, producatorul Domeniile Ostrov a semnat pentru 10 ani un acord cu clubul Steaua, pe eticheta sticlei urmând să apară emblema clubului.

"Avem un calcul simplu, în spatele acestei strategii. În Romania sunt peste 6 milioane de suporteri declaraţi ai clubului Steaua. Dacă un milion din acestia cumpara o sticla pe an, putem spune ca dintr-un target dezirabil am reuşit o formula de succes", adaugă reprezentantul companiei.

"Domeniile Ostrov" reprezintă brandul "umbrela" sub care se comunica gamele de vinuri ale S.C. Ostrovit S.A. Compania deţine plantaţiile localizate in raza administrativa a comunelor Ostrov si Lipnita, situate în sud-vestul judeţului Constanta, de-a lungul Dunării. Soiurile cultivate sunt Merlot, Cabernet Sauvingnon, Feteasca Neagră şi Pinot Noir pentru vinurile negre.

Pentru vinurile albe Domeniile Ostrov cultiva Sauvignon Blanc, Chardonnay, Pinot Gris, Fetească Albă, Fetească Regală şi Crâmpoşie. Primele game de vinuri care vor fi aduse pe piata in prima faza sunt Vinaria Ostrov, Premiat, Cosa di Vino, Domeniile Ostrov, Canaraua Fetii şi Cetatea Durostorum.

Podgoria Ostrov are un areal viticol întins şi include centrele viticole Ostrov, la altitudinea medie de 110 m, Oltina şi Aliman, situate pe malul drept al Dunării, la care se adaugă centrul viticol Baneasa. Alaturi de cele 1.300 de hectare de vie, S.C. Ostrovit S.A. mai deţine 700 de hectare de pomi fructiferi şi 200 de hectare de legume şi fructe.

Material furnizat de Agentia Nationala de Presa Agerpres.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//