• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

In cadrul IFA 2008, Sony a pus accentul pe ecologie

In cadrul IFA 2008, Sony a pus accentul pe ecologie

In cadrul editiei de anul acesta a IFA, Sony a prezentat cateva tehnologii si modele de design ecologice, ce promoveaza un stil de viata bazat pe concepte durabile de design si oferind astfel utilizatorilor o privire asupra stilului de viata ecologic al viitorului.

Sony desfasoara activitati de cercetare ce implica utilizarea de baterii solare cu pigment fotosensibil pentru convertirea energiei solare in energie electrica. Spre deosebire de bateriile solare pe baza de siliciu, bateriile pe baza de pigmenti fotosensibili nu necesita utilizarea in procesul de fabricare a masinilor de mari dimensiuni pentru crearea vidului.

Mai mult, deoarece pot fi fabricate printr-un proces de productie ce presupune operatiuni de imprimare si vopsire, este de asteptat ca aceste celule solare sa aiba costuri reduse. Productia acestui nou tip de baterie solara va avea un efect redus asupra mediului datorita cantitatii mai mici de materii prime si de energie necesara.
Bateriile au o performanta buna in generarea energiei si in timpul folosirii in interior, in conditii de iluminare redusa. Sony intentioneaza sa-si continue activitatile de cercetare din acest domeniu si din altele conexe, precum structura celulelor solare, procesele de generare a energiei si imbunatatirea performantei acestora.

Ca urmare a cercetarilor continue desfasurate in domeniul bateriilor biologice, Sony a prezentat la IFA 2008 un model de baterie care genereaza electricitatea pe baza de glucoza prin utilizarea enzimelor. Metoda folosita simuleaza principiile utilizate de organismele vii pentru generarea electricitatii.

In luna august 2007, Sony a utilizat un prototip al unei bio-baterii pentru a reda muzica de pe un dispozitiv Walkman. Glucoza este o substanta derivata din procesul de fotosinteza al plantelor, fiind astfel o sursa regenerabila de energie disponibila in cantitati mari in intreaga lume. Datorita continutului bogat in energie al glucozei, bateriile bazate pe utilizarea acestei substante au potentialul de a deveni unul dintre produsele ecologice ale viitorului.

Desi proiectul se afla inca in primele stadii de cercetare, Sony intentioneaza sa comercializeze astfel de eco-baterii imediat ce acestea au atins un nivel de performanta satisfacator din punctul de vedere al puterii generate si al duratei de viata.

Familia "odo" cuprinde cinci propuneri de design pentru produse cu un concept ce demonstreaza responsabilitate sociala oferind copiilor noi experiente, dezvoltandu-le constiinta sociala si valorile ecologice. Familia "odo" are si scopul de a constitui o sursa de inspiratie pentru viitor prin faptul ca produsele folosesc energia cinetica produsa de corpul utilizatorului pentru a functiona si au un grad ridicat de interactivitate.

Energia cinetica este generata prin miscarea sau rotirea de catre utilizator a dispozitivului, creand astfel o noua forma de divertisment ce economiseste in acelasi timp si energia. Printre modele se afla o camera foto digitala, un dispozitiv pentru vizualizarea fisierelor foto si video, un set de casti stereo si o baterie solara. Conceptul de design "odo" include utilizarea de materiale prietenoase pentru mediul inconjurator, cum ar fi plasticul obtinut din materie vegetala.

La inceputul acestui an, Sony a lansat la nivel european un program de comunicare pe teme de mediu proiectat sa confere mai multa transparenta companiei in privinta efectelor activitatii sale asupra mediului si sa evidentieze progresele realizate in acest domeniu. Directiile principale ale programului de comunicare sunt reprezentate de progresele Sony in domeniul eficientizarii ecologice a produselor si proceselor companiei, precum si angajamentul Sony de a-si reduce amprenta ecologica la nivel global.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//