In cadrul editiei de anul acesta a IFA, Sony a prezentat cateva ~ tehnologii si modele de design ecologice, ce promoveaza un stil de viata ~ bazat pe concepte durabile de design si oferind astfel utilizatorilor o privire ~ asupra stilului de viata ecologic al ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Avocat bun in Timisoara
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- transport caini Anglia
- hoteluri
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
In cadrul IFA 2008, Sony a pus accentul pe ecologie
In cadrul editiei de anul acesta a IFA, Sony a prezentat cateva tehnologii si modele de design ecologice, ce promoveaza un stil de viata bazat pe concepte durabile de design si oferind astfel utilizatorilor o privire asupra stilului de viata ecologic al viitorului.
Sony desfasoara activitati de cercetare ce implica utilizarea de baterii solare cu pigment fotosensibil pentru convertirea energiei solare in energie electrica. Spre deosebire de bateriile solare pe baza de siliciu, bateriile pe baza de pigmenti fotosensibili nu necesita utilizarea in procesul de fabricare a masinilor de mari dimensiuni pentru crearea vidului.
Mai mult, deoarece pot fi fabricate printr-un proces de productie ce presupune operatiuni de imprimare si vopsire, este de asteptat ca aceste celule solare sa aiba costuri reduse. Productia acestui nou tip de baterie solara va avea un efect redus asupra mediului datorita cantitatii mai mici de materii prime si de energie necesara.
Bateriile au o performanta buna in generarea energiei si in timpul folosirii in interior, in conditii de iluminare redusa. Sony intentioneaza sa-si continue activitatile de cercetare din acest domeniu si din altele conexe, precum structura celulelor solare, procesele de generare a energiei si imbunatatirea performantei acestora.
Ca urmare a cercetarilor continue desfasurate in domeniul bateriilor biologice, Sony a prezentat la IFA 2008 un model de baterie care genereaza electricitatea pe baza de glucoza prin utilizarea enzimelor. Metoda folosita simuleaza principiile utilizate de organismele vii pentru generarea electricitatii.
In luna august 2007, Sony a utilizat un prototip al unei bio-baterii pentru a reda muzica de pe un dispozitiv Walkman. Glucoza este o substanta derivata din procesul de fotosinteza al plantelor, fiind astfel o sursa regenerabila de energie disponibila in cantitati mari in intreaga lume. Datorita continutului bogat in energie al glucozei, bateriile bazate pe utilizarea acestei substante au potentialul de a deveni unul dintre produsele ecologice ale viitorului.
Desi proiectul se afla inca in primele stadii de cercetare, Sony intentioneaza sa comercializeze astfel de eco-baterii imediat ce acestea au atins un nivel de performanta satisfacator din punctul de vedere al puterii generate si al duratei de viata.
Familia "odo" cuprinde cinci propuneri de design pentru produse cu un concept ce demonstreaza responsabilitate sociala oferind copiilor noi experiente, dezvoltandu-le constiinta sociala si valorile ecologice. Familia "odo" are si scopul de a constitui o sursa de inspiratie pentru viitor prin faptul ca produsele folosesc energia cinetica produsa de corpul utilizatorului pentru a functiona si au un grad ridicat de interactivitate.
Energia cinetica este generata prin miscarea sau rotirea de catre utilizator a dispozitivului, creand astfel o noua forma de divertisment ce economiseste in acelasi timp si energia. Printre modele se afla o camera foto digitala, un dispozitiv pentru vizualizarea fisierelor foto si video, un set de casti stereo si o baterie solara. Conceptul de design "odo" include utilizarea de materiale prietenoase pentru mediul inconjurator, cum ar fi plasticul obtinut din materie vegetala.
La inceputul acestui an, Sony a lansat la nivel european un program de comunicare pe teme de mediu proiectat sa confere mai multa transparenta companiei in privinta efectelor activitatii sale asupra mediului si sa evidentieze progresele realizate in acest domeniu. Directiile principale ale programului de comunicare sunt reprezentate de progresele Sony in domeniul eficientizarii ecologice a produselor si proceselor companiei, precum si angajamentul Sony de a-si reduce amprenta ecologica la nivel global.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info