• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Arval si Renault sunt parteneri intr-un proiect ce vizeaza vehiculele electrice

Arval si Renault sunt parteneri intr-un proiect ce vizeaza vehiculele electrice

Renault si Arval, partenerul principal pe segmentul serviciilor de leasing operational al Renault in Europa, au decis sa colaboreze in scopul accelerarii procesului de identificare a unor solutii inovative, parte a proiectului european referitor la vehicule electrice al Renault-Nissan. In cadrul acestui proiect, Arval va crea oferte de leasing operational adaptate acestei categorii de vehicule.

"Cele mai recente studii internationale releva faptul ca pana in 2030 emisiile de carbon ar putea creste cu 39% la nivel global, in lipsa unor politici concrete de reducere a acestora. Astfel, masurile ecologice de conducere a unui vehicul trebuie privite ca o necesitate de piata auto, in conditiile in care acestea contribuie la reducerea consumului de combustibil si a emisiilor de dioxid de carbon cu 20%.

Arval si-a manifestat de foarte mult timp interesul pentru solutii alternative la utilizarea combustibilului. Avem incredere ca, prin determinarea si consecventa reprezentantilor Renault, vehiculele electrice vor reprezenta o solutie credibila pentru urmatorii ani", a declarat Arnault Leglaye, Managing Director Arval Romania. 

Oficialii internationali Renault considera ca vehiculele electrice reprezinta un progres important in tehnologia auto care va conduce la scaderea semnificativa a emisiilor de carbon. Aceasta gama complexa de masini va fi disponibila din 2011. Echipele celor doi parteneri, Arval si Renault, vor contribui la dezvoltarea rapida a unor oferte inovative pe acest segment.

La nivel international, Arval este puternic implicat in actiunile de protejare a mediului inconjurator, prin Programul de Dezvoltare Durabila care include multiple activitati dedicate clientilor, angajatilor, dar si cetatenilor, prin cele 3 teme abordate: protectia mediului, prevenirea riscului rutier si implicarea sociala.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//