• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Analistii Ford considera luna iunie ca cea mai buna luna de vanzari din 2009

Analistii Ford considera luna iunie ca cea mai buna luna de vanzari din 2009

Constructorul auto american Ford Motor Co, singurul mare constructor auto din SUA care nu a depus o cerere de insolventa, se asteapta ca vanzarile sale pe piata americana in luna iunie sa fie cele mai bune inregistrate de la inceputul anului, in conditiile in care va fi vorba de o scadere mai mica de 20 de procente in ritm anual, informeaza Reuters.

Potrivit lui George Pipas, principalul analist de vanzari de la Ford, cei mai recenti indicatori sugereaza ca cea mai dificila perioada pentru industria auto si vanzarile de automobile a trecut. "Am putea sa inregistram crestere economica in a doua jumatate a anului si un nivel mai mare de vanzari de automobile", a apreciat George Pipas intr-o conferinta de presa organizata la sediul Ford.

In 2008, vanzarile de autoturisme si camionete usoare pe piata din SUA au scazut pana la 13,2 milioane unitati, dupa ce in ultimul deceniu au depasit, in medie, pragul de 16 milioane unitati. La sfarsitul lui 2008 si inceputul lui 2009 vanzarile de automobile pe piata din SUA au atins cel mai scazut nivel de la inceputul anilor 80.

In luna mai 2009, vanzarile Ford au scazut cu 24 de procente in ritm anual, in timp ce vanzarile totale au scazut cu 34 de procente. Potrivit analistilor Ford beneficiaza de pe urma faptului ca singurul din cei trei mai constructori auto din SUA care nu a incercat sa obtina finantare de la guvern prin intrarea intr-o procedura de faliment asistat.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//