• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Millenium Communications organizeaza doua festivaluri dedicate online-ului

Millenium Communications organizeaza doua festivaluri dedicate online-ului

Millenium Communications pune accentul pe online. Din acest an, agentia va organiza doua festivaluri ce au ca numitor comun mediul online. Aflat la cea de-a noua editie, Internetics isi schimba hainele si se reimprospateaza, pentru a tine piept cresterii pietii de online autohtone. Cu o structura, juriu si criterii noi, Internetics se repozitioneaza ca un festival de branding, marketing si advertising online.

Cel de-al doilea festival isi propune sa creeze un sistem de valori in publishingul autohton, prin promovarea celor mai talentati jurnalisti de content online. Competitia se va desfasura in cursul anului viitor.

"Millenium Communications a obisnuit piata de marcom din Romania cu miscari indraznete si nu si-a propus sa se opreasca aici. Internetics este singurul festival de comunicare online din Romania cu o asemenea traditie, dar care mai are in continuare foarte multe de spus pe aceasta piata.Tocmai de aceea ne-am propus ca in acest an sa ducem festivalul la nivelul urmator", a spus Andrei Bortun, General Manager la Millenium Communications.

"Numarul utilizatorilor de internet a crescut substantial in ultimii ani si implicit si nevoia acestora de continut de calitate. Am simtit ca este timpul sa ii scoatem in lumina reflectoarelor pe acei jurnalisti care produc acest continut si care ajuta la cresterea pietei de specialitate.Alaturi de Internetics, noul festival va aduce in fata produse de calitate din online si creatorii lor", a adaugat Andrei Bortun.

"Dupa opt ani de setare a standardelor in industria online din Romania, festivalul Internetics se specializeaza pentru a putea aduce mai multa valoare fenomenului. Brandul Internetics crede in strategie, creativitate, competitivitate si eficienta, valori ce n-ar trebui repartizate pe departamente, ci asumate ca trasaturi de categorie ale oricarui membru al industriei. Modernizarea business-ului este punctata de noua identitate vizuala ce asigura continuitate si claritate brandului alaturi de promisiunea "premiaza inteligenta online ", a afirmat Catalin Rusu, Creative Director & Managing Partner la Rusu+Bortun Brand Growers.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//