Citroen Romania a lansat pe piata autohtona versiunea berlina a noii generatii ~ a automobilului de clasa medie superioara C5, care va fi disponibil din ~ luna octombrie 2008 si in versiunea Tourer (break). Noul C5 in versiunea ~ berlina este disponibil cu 4 ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Avocat bun in Timisoara
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- transport caini Anglia
- hoteluri
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
Citroen a lansat in Romania noua generatie C5
Citroen Romania a lansat pe piata autohtona versiunea berlina a noii generatii a automobilului de clasa medie superioara C5, care va fi disponibil din luna octombrie 2008 si in versiunea Tourer (break). Noul C5 in versiunea berlina este disponibil cu 4 niveluri de echipare - X, Confort, Dynamique si Exclusive.
Dotarea standard include ABS, sistemul de control al stabilitatii (ESP), airbag-uri frontale si laterale, tip perdea pentru cap si pentru genunchii soferului, geamuri cu actionare electrica pentru toate usile, oglinzi reglabile electric si incalzite, aer conditionat cu reglare automata, radio CD si MP3. Scaunul soferului este reglabil pe inaltime, iar volanul este reglabil pe inaltime si in profunzime.
Dotarea standard a C5 mai include cotiera intre scaunele din fata, proiectoare de ceata si cruise control (sistem care permite mentinerea unei viteze constante, fara actionarea pedalei de acceleratie). Printre dotarile optionale se numara sistemul de avertizare la depasirea liniei continue, senzori de parcare fata si spate, trapa electrica, sistem de navigatie si un sistem audio mai performant.
Citroen C5 a obtinut cinci stele la testele de siguranta EuroNCAP. Printre concurentii modelului C5 figureaza Volkswagen Passat, Renault Laguna, Skoda Superb, Ford Mondeo, Mazda6, Toyota Avensis, Chevrolet Epica, Honda Accord, Hyundai Sonata, Kia Magentis, Opel Vectra, Pegeot 407 si Subaru Legacy.
Precedenta generatie a modelului C5 a fost lansata in Romania in octombrie 2004 si s-a remarcat prin imaginea frontala deosebit de expresiva, cu grila extinsa a radiatorului care continea noul logo al marcii, care reprezenta un element de identitate pentru Citroen si anunta un nou limbaj estetic pentru constructorul francez. In primele sapte luni din 2008, in Romania au fost vandute 2.506 autovehicule Citroen, din care 1.679 autoturisme si 827 vehicule comerciale usoare.
Material furnizat de Agentia de Presa AGERPRES
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info