• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Volkswagen, cea mai vanduta marca de import din Romania in mai 2009

Volkswagen, cea mai vanduta marca de import din Romania in mai 2009

Marca Volkswagen Autovehicule Comerciale este in luna mai cea mai vanduta marca de import din Romania cu o cota de piata de 26,5%, in crestere cu 15,1 puncte procentuale fata de luna mai a anului trecut. Marca Volkswagen (Autoturisme si Autovehicule Comerciale) obtine o cota de piata la import de 12,5% in luna mai, in crestere cu 2,1 puncte procentuale fata de aceeasi luna a anului 2008.

Din ianuarie si pana in mai, luni dificile pentru industria de automobile, pe o piata a autoturismelor, in scadere fata de aceeasi perioada din 2008 cu 48, 9% si, a autovehiculelor utilitare, in scadere cu 68,7%, marca Volkswagen a mai adugat 1,5 procente cotei de piata, ajungand la 11,8 % pe piata importurilor, fiind marca cea mai apreciata de romani în contextul crizei financiare si a oscilatiilor masurilor guvernamentale.

Cota de piata de import pentru marca Volkswagen la nivelul tarii noastre este de 11% pentru Autoturisme si 17,8% pentru Autovehicule Utilitare, inregistrand cea mai mare crestere din piata, de 6,8%. "Modelul Passat isi pastreaza pozitia de lider in clasa B de zece ani, cu o cota de piata de 26,22% din segment, la fel ca si modelul Touareg, care detine o prima pozitie in clasa C-SUV si o cota de piata in segment, de 19,98%. Daca analizam cifrele din luna mai nu putem sa nu mentionam ca modelul Caddy este lider in clasa sa, cu o cota de piata de 47,22%, in crestere cu 14,1 %", a declarat Daiana Stoicescu, PR Volkswagen.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//