• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Volkswagen a castigat distinctia Advertiser of the year

Volkswagen a castigat distinctia Advertiser of the year

Cu ocazia celei de-a 56-a editii a festivalului international de publicitate "Cannes Lions 2009", cel mai mare producator de automobile din Europa a obtinut sambata pentru prima data un Leu la categoria "Advertiser of the year" - si, prin aceasta, cea mai inalta distinctie din sectorul publicitar. Incepand cu anul 1961, Volkswagen a obtinut aproximativ 150 de "Oscaruri publicitare" la Cannes.

"Prin decernarea premiului catre Volkswagen, exprimam astazi aprecierea noastra fata de o firma care simbolizeaza de mai multe decenii un marketing creativ si inovator in industria automobilelor", a afirmat Terry Savage, directorul festivalului, cu ocazia ceremoniei de premiere.

Publicitatea la marca Volkswagen a fost premiata in repetate randuri la Cannes Lions Festival pentru abordarile inovatoare, marcate de elemente de noutate. La finalul anilor 1950, prin campania la modelul Beetle "Think Small" realizata in SUA, Volkswagen a impus o noua tendinta in den USA in sectorul publicitar.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//