• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Stejar Pilsner sustine spiritul masculin la IRB Nations Cup 2009

Stejar Pilsner sustine spiritul masculin la IRB Nations Cup 2009

Berea Stejar Pilsner continua sa sprijine Nationala de rugby a Romaniei la cea de-a treia editie a IRB Nations Cup care se desfasoara anul la Bucuresti, in perioada 12 - 21 iunie 2009.

Sustinerea echipei de rugby a Romaniei este un pilon important al strategiei concepute special pentru brandul Stejar, motiv pentru care s-a mentinut pentru al treilea an consecutiv aceasta directie de comunicare. Pozitionarea marcii necesita o asociere cu un sport puternic, dar corect, de aici si legatura solida creata intre Stejar Pilsner si Nationala de rugby.

Stejar Pilsner comunica o anumita atitudine, prin intermediul unui sport in care spectacolul este dat de jocul corect al rugbistilor, de ambitie si de pasiunea pentru joc in sine. Cand vorbeste despre "sport", Stejar Pilsner o face cu respect si cu convingere, intrucat rugby-ul este inainte de toate un sport care defineste un teritoriu masculin.

Anul acesta Stejarii romani, puternici si increzatori in fortele proprii, se confrunta cu echipele Uruguayului, Frantei si Italiei. Echipele participante la turneu sunt Rusia, Romania, Uruguay cu primele selectionate si Franta A, Italia A si Scotia A  cu reprezentativele secunde. Meciurile sunt disputate in zilele de 12 iunie, 16 iunie si 21 iunie in intervalul orar 16-22.

"Stejar Pilsner este o marca masculina, indrazneata si dinamica, fiind foarte legata de simbolul sau, nu doar prin nume ci si prin caracteristicile senzoriale si personalitatea pe care si-a construit-o. Stejar Pilsner este o bere apreciata de consumatori pentru gustul sau intens, racoritor si culoarea distincta. Simbolul reprezentativ al marcii - Stejarul - semn al puterii si al tariei de caracter, a pozitionat Stejar Pilsner pe un teritoriu masculin diferit de al celorlalte beri de pe piata, acest lucru observandu-se si prin evenimentele pe care a ales sa le sustina", a declarat Victor Armaselu, Trade Director Ursus Breweries.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//