• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

BrandTailors a creat identitatea vizuala pentru Liberty Parade

BrandTailors a creat identitatea vizuala pentru Liberty Parade

BrandTailors a creat identitatea vizuala pentru Liberty Parade, pornind de la ideea ca "daca nu esti niciodata la moda, nu poti fi niciodata demodat". Avand in vedere acest fapt BrandTailors a realizat logo-ul Liberty Parade care sa respecte regulile unui icon vizual: simpul, de impact si clasic.

Liberty Parade este cel mai mare eveniment de muzica dance de strada din Romania organizat de Vibe FM, fiind in acelasi timp si cel mai longeviv eveniment muzical. In 2008 evenimentul a adunat peste 60.000 de oameni care au venit la  Liberty Parade Arena, pe plaja dintre Venus si Saturn, pentru a-i asculta pe cei mai faimosi DJ din lume mixand pe camioane.

Cu ocazia celei de-a noua editii care se va desfasura in 18 iulie anul acesta, Liberty Parade va aborda o noua identitate vizuala creata de consultantii BrandTailors. "Din dorinta de a tine pasul cu trend-ul vizual in materie de evenimente muzicale, Liberty Parade a avut in fiecare an incepand din 2001 o alta identitate vizuala, fapt care a daunat gradului de recognoscibilitate vizuala a brand-ului", a declarat Andreea Florea, Junior Brand Consultant BrandTailors.

"Pentru noi realizarea unei identitati vizuale pentru Liberty Parade a reprezentat o provocare: in primul rand, fiind un brand de eveniment muzical si identitatea trebuie sa fie adaptabila si relevanta trendurilor de pe piata, aceasta piata fiind definita prin insasi conceptul de schimbare continua, iar in al doilea rand a reprezentat o provocare pentru ca adoptand stilul grafic caracteristic unui anumit an, exista riscul ca identitatea sa fie supusa iesirii din trend", a adaugat Andreea Florea, Junior Brand Consultant BrandTailors.

"Liberty Parade a fost un proiect in care am avut toata libertatea, intrucat Vibe FM ne-a dat mana libera sa cream orice am fi dorit pentru Liberty Parade. Insa in acelasi timp, contextul proiectului ne-a impus marea limitare: sa cream ceva care sa poata fi innoit an de an, dar care sa ramana fundamental o imagine recognoscibila la prima privire: un icon flexibil. De aceea, cred ca am gasit solutia corecta pentru acest paradox", a declarat Diana Papuc, Graphic Designer BrandTailors.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//