• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Credit Europe Bank implementeaza masuri alternative de restructurare a creditelor

Credit Europe Bank implementeaza masuri alternative de restructurare a creditelor

Incepand cu luna iunie 2009, Credit Europe Bank (Romania) S.A. implementeaza masuri alternative de restructurare a creditelor. Aceste masuri sunt destinate clientilor aflati in imposibilitate temporara de plata a ratelor la termenele scadente.

"Prin acest program ne propunem o abordare flexibila a problemelor financiare cu care se confrunta unii dintre clientii nostri. Impreuna cu ei incercam sa gasim solutii alternative pentru a-i ajuta sa depaseasca perioadele de impas la plata creditelor pe care le au in derulare", a declarat domnul Ömer Tetik, Vice-presedinte Credit Europe Bank (Romania) S.A.

Banca a dezvoltat mai multe metode de restructurare a creditelor astfel incat sa ofere o gama larga de solutii adaptate la problemele financiare reale ale clientilor sai.

"Am luat in considerare atat majorarea perioadei de rambursare prin rescadentare, cat si reesalonarea ratelor, oferind clientilor aflati in dificultate de plata o perioada de gratie partiala sau totala, dupa caz, de pana la un an. De asemenea, oferim clientilor nostri posibilitatea de a face conversia creditelor din moneda initiala intr-o alta moneda, precum si alte solutii de restructurare, personalizate in functie de necesitati", a completat Ömer Tetik.

In analiza solicitarilor de restructurare a unui credit, banca va lua in considerare posibilitatile reale de rambursare de care dispune clientul in prezent. Imposibilitatea temporara de plata trebuie dovedita cu documente justificative ce vor fi prezentate de catre client impreuna cu cererea de restructurare. Este recomandabil ca solicitarile de restructurare sa fie adresate bancii de catre client inainte de agravarea problemelor sale financiare, astfel incat creditul sa nu acumuleze restante.

Credit Europe Bank (Romania) S.A., membra a grupului FIBA, asigura o gama larga de produse si servicii catre peste 400,000 de persoane fizice, IMM-uri si corporatii, prin intermediul unei retele alcatuite din 118 de sucursale, agentii si puncte de lucru, precum si prin alte canale alternative: bancomate, POS si servicii de Internet banking.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//