• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Caroli Foods a lansat Salam de Sibiu 1935

Caroli Foods a lansat Salam de Sibiu 1935

Reteta originala a salamului de Sibiu, creata de Filippo Dozzi in 1935, este lansata de Caroli Foods. Recuperarea retetei originale si cercetarea asociata au reprezentat o investitie de aproximativ 50.000 de euro si un an de testari succesive. In prima etapa, produsul va fi disponibil intr-un numar limitat de locatii, in mod special datorita noilor specificitati ale procesului de productie, care presupune cel mai lung proces de fabricatie de pe piata.

"Salamul de Sibiu 1935 trimite, de fapt, la o experienta gastronomica, inseamna o redescoperire a unui gust rafinat, din trecut, pe care astazi consumatorii nu il mai regaseau. Acestia au remarcat gustul fad al destul de multor alimente aflate acum pe piata. Tocmai de aceea Caroli Foods, respectand intru-totul reteta din 1935 a celebrilor frati Dozzi lanseaza un produs intr-o editie limitata cu un gust autentic si o savoare unica", a declarat Andrew Taylor, Vicepresedinte Comercial Caroli Foods.

Ideea lansarii de catre Caroli Foods a Salamului de Sibiu 1935 a aparut acum un an de zile. Produsul trece printr-un lung proces de fabricatie care dureaza 90 de zile si care are ca scop desavarsirea gustului autentic al Salamului de Sibiu.

"Secretul acestui produs sta in rabdare. Rabdarea de a matura complet produsul si rabdarea de a merge in profunzime pe urmele unui gust care parea pierdut", spune Adrian Nicolaescu, Marketing Manager Caroli Foods.

Decizia lansarii pe piata a fost luata dupa testarea succesiva a produsului, numai atunci cand rezultatele "blind testului" fata de produsele competitiei au indicat o preferinta de peste 84% a subiectilor pentru Salamul de Sibiu 1935 propus de Caroli Foods. Consumatorii au avut de apreciat aspectul exterior, mirosul si gustul. 

Pentru fabricarea acestui produs s-au folosit doar ingrediente naturale precum: carne de porc, slanina, condimente naturale si sare. Gustul autentic al Salamului de Sibiu 1935 este dat atat de procesul de maturare deosebit, cat si de carnea atent selectionata din care au fost prelucrate doar partile anatomice de cea mai buna calitate: muschi si pulpa de porc.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//