• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Programul Hrana pentru suflete are deja peste 3.300 de beneficiari

Programul Hrana pentru suflete are deja peste 3.300 de beneficiari

Smithfield Prod a demarat programul cu scop caritabil "Hrana pentru suflete", prin care isi propune sa ofere produse din carne proaspata persoanelor defavorizate din Timisoara. Pana in prezent, in cadrul acestui program s-au distribuit gratuit aproximativ 3 tone de diferite produse Comtim de care au beneficiat peste 3.300 de persoane.

"Am initiat acest program local "Hrana pentru suflete" incercand sa oferim cat mai multor beneficiari, persoane defavorizate, produse din carne proaspata de porc. Prin includerea acestui program in lista de prioritati pentru anul 2009, Smithfield Prod isi reafirma angajamentul fata de implicarea directa in comunitatea in care traim si ne desfasuram activitatea", a afirmat Morten Jensen, Director General, Smithfield Prod.

Printre beneficiarii programului social Smithfield Prod se numara: Directia de Asistenta Sociala si Protectia Copilului - Timis, Fundatia "Pentru Voi", Asociatia Crestina Filadelfia - Timisoara, Directia de Asistenta Sociala Comunitara, Centrul de zi "Constantin si Elena", Fundatia "Rudolf Walter", Fundatia "Casa Sperantei", Cantina de Ajutor Social Timisoara, Fundatia "Maini Tamaduitoare", Fundatia "Timisoara 89", Spitalul Psihiatric Gataia, Cantina Sociala a Federatiei Caritas.

"Acest suport este de un real folos pentru cel mai important proiect al asociatiei nostre: Centrul de Ocrotire Sociala si Recuperare a Minorilor "Fratii lui Onisim" din Timisoara, dar si pentru alte proiecte, cum ar fi proiectul „Mana”, prin care zilnic, 25 de persoane primesc o masa calda", a declarat Laurentiu Timis, reprezentantul Asociatiei Evanghelice si de Caritate "Isus Speranta Romaniei".

Federatia Caritas a Dicezei Timisoara, un alt beneficiar al programului, sustine zilnic cu mancare un numar de aproximativ 450 de persoane. „Sponsorizarile venite din partea Smithfield Prod ne-au fost de fiecare data de un real folos. Dorim sa va multumim in numele beneficiarilor proiectelor noastre sociale (copii, batrani, persoane fara adapost, femei victime ale violentei domestice, bolnavi) pentru sustinerea carora ati contribuit”, a spus Herbert Grun, Secretar General al Federatiei Caritas.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//