• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Kaspersky Antivirus 2009 a obtinut inca un premiu din partea laboratoarelor AV-Comparatives

Kaspersky Antivirus 2009 a obtinut inca un premiu din partea laboratoarelor AV-Comparatives

Modulul de protectie proactiva din cadrul solutiei de securitate Kaspersky Antivirus 2009 a obtinut punctaj maxim la testele realizate de laboratoarele specializate AV-Comparatives. Produsul a demonstrat o capacitate superioara de analiza euristica a noilor tipuri de malware, cu aport foarte scazut de rezultate fals-pozitive.

Laboratoarele austriece de testare, AV-Comparatives, au publicat a doua parte a raportului initiat in luna februarie 2009, la care au participat 16 solutii de securitate, si unde Kaspersky Lab a obtinut certificarea Advanced+. Protectia proactiva a fost subiectul ultimelor teste realizate de specialisti, fiind foarte importanta in detectarea si anihilarea aplicatiilor periculoase pentru care nu exista inca semnaturi in baza de date a programelor antivirus.

Acest modul de securitate devine esential in contextul actual, deoarece numarul virusilor care isi schimba structura este in continua crestere. Astfel, analiza euristica s-a transformat intr-un criteriu de evaluare obligatoriu, determinand procentul de malware detectat fara a utiliza semnaturi.

In timpul testelor realizate de AV-Comparatives, solutiile antivirus au fost notate in functie de raportul dat de analiza euristica si numarul rezultatelor fals-pozitive. Ca mostre de evaluare, au fost selectate aplicatii periculoase detectate in perioada 9-16 februarie 2009, la o saptamana  dupa actualizarea bazelor de date cu semnaturi ale produselor testate.

Kaspersky Antivirus 2009 a obtinut din nou calificarea Advanced+, dupa ce a demonstrat calitati remarcabile ale modulului de analiza euristica, comparativ cu un numar nesemnificativ de clasificari fals-pozitive. Numai Kaspersky Lab si alti doi producatori au castigat titlul de Advanced+.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//