• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Audi promoveaza proiectul Emotie inteligenta

Audi promoveaza proiectul Emotie inteligenta

Sub denumirea "Emotie inteligenta", studentii Universitatii de stiinte aplicate din Muenchen, sustinuti de Audi, au dezvoltat idei vizionare privind mobilitatea viitorului, de la o supermasina hibrida, pana la un concept alternativ pentru designul interioarelor fabricate din materiale usoare. Rezultatele sunt prezentate in unsprezece studii de concept orientate spre viitor.

"Urmatoarea generatie de angajati reprezinta viitorul nostru", a declarat Wolfgang Egger, directorul Audi Group Design. "Din acest motiv, sponsorizarea studentilor in domeniul designului este una din prioritatile noastre. Prin intermediul proiectului "Emotie inteligenta", i-am inspirat in mod evident sa gaseasca abordari noi si creative pentru transportul personal".

"Rezultatele sunt impresionante", a declarat Wolfgang Egger. "Studentii au tratat subiectul mobilitatii in viitor avand abordari foarte bine concepute si prezentate in mod lucid. Fiecare concept si fiecare model contine cel putin o idee sau caracteristica pe care am putea s-o includem intr-un viitor automobil de serie".

"Inovatiile actuale, precum conceptele de motoare alternative sau autovehicule cu eficienta sporita, necesita raspunsuri si din partea designerilor. Modul de abordare a acestor provocari de catre studenti este fascinant, depasind cu mult cerintele tehnice si reglementarile impuse pentru automobilele produse in serie".






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//