• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

FashionUp.ro, primul mall online din Romania

FashionUp.ro, primul mall online din Romania

Marius Ghenea, cunoscut investitor, a anuntat investitii intr-un nou proiect online - FashionUp.ro - primul mall online din Romania dedicat celor mai importante brand-uri de imbracaminte, incaltaminte si accesorii vestimentare.

Proiectul FashionUp.ro completeaza portofoliul de site-uri detinute de Marius Ghenea, din care fac parte PCfun.ro, ElectroFun.ro, TOYfun.ro, ShopIT.ro, FlorideLux.ro si BrazideCraciun.ro, reprezentand cea mai recenta investitie a omului de afaceri in comertul online, pe segmentul articolelor de vestimentatie.

"In urma unei investitii de peste 200.000 de euro, prin www.fashionup.ro intram intr-o zona de comert online care este inca la inceput in Romania, asa ca ne propunem sa dezvoltam aceasta piata si sa demonstram ca nu mai exista tabu-uri cu privire la produsele si serviciile care pot fi oferite online. Folosind experienta si sinergiile de la celelalte magazine online in care am investit, cred ca vom putea creste rapid in preferintele cumparatorilor online din Romania", a declarat Marius Ghenea, presedinte Online Fashion Group.

Cu o oferta ce depaseste 1.000 de produse din portofoliul a peste 50 de brand-uri de imbracaminte,  incaltaminte si accesorii vestimentare, FashionUp.ro revolutioneaza conceptul de shopping online. Clientii pot merge la shopping alaturi de un consultant in stil care este pregatit cu sfaturi si detalii despre produsele din mall, dar si despre modul in care acestea pot fi asortate in functie de silueta si stilul vestimentar propriu. FashionUp.ro pune la dispozitia clientilor cele mai noi colectii ale sezonului estival 2009 la preturi promotionale.

"FashionUp.ro este o premiera in peisajul comertului online din Romania si suntem increzatori ca si clientii nostri vor aprecia facilitatile oferite de noua platforma.  Prin doar cateva click-uri si in trei zile de la preluarea comenzii, produsele din FashionUp.ro vor ajunge la clientii sai: promptitudinea in preluarea comenzilor si timpul scurt de livrare sunt doua dintre motivele pentru care FashionUp.ro va fi locul in care shopping-ul va deveni o noua pasiune online", a declarat Alin Stanciu, managing director Online Fashion Group.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//