• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

CAP si Next Advertising semneaza noua campanie Unirea

CAP si Next Advertising semneaza noua campanie Unirea

Announcerul acestei promotii spune ca "te uiti in dop si castigi pe loc sute de mii de premii", ceea ce inseamna de fapt ca la
orice sticla de Unirea cumparata, poti castiga pe loc inca una la fel. Totusi, sloganul campaniei este "Cand viata e grea, te sustine Unirea", iar acest line promotional, la fel ca si sloganul marcii Unirea ("Unde's multi puterea creste"), comenteaza ironic povestea, de pe margine, fiind in totala contradictie cu ceea ce se intampla de fapt in desfasurarea celor 4 spoturi.

"Dat fiind perioada nefasta prin care trece economia, nu prea mai e de lucru in constructii asa ca ei zac relaxati la sauna, in loc sa-i vedem la munca pe santierele patriei in praf si soare asa cum ne-au obisnuit. Dorel ramane totusi singura constanta a acestui serial, fiind in continuare tinta bascaliei  grupului.

In plus, datorita mixului de rase din ramasita de industrie a constructiilor, am introdus si cativa asiatici care mai nou au mare trecere la antreprenorii din constructii fiindca muncesc mult pe bani putini. Scopul prezentei lor printre membrii deja traditionali ai echipei  este sa aduca suflu proaspat conversatiei caracteristice, fara a stirbi insa carisma lui Gogu, Relu, Brasov sau Dorel", a declarat Codin Caradimu.

La realizarea spoturilor s-a mers pe formula deja consacrata: Radu Muntean - regizor, Tudor Lucaciu DOP si casa de productie Multimedia Est. Din partea agentiilor Cap si Next Advertising au participat : Codin Caradimu - Director Creatie CAP, Tedi Zugravu - Art Director CAP, Daciana Ispir- Account Manager Next Advertising, Sorin Popescu - Director General Next Advertising, Aurelian Mirea - Media Planner Next Advertising.

Campania ruleaza pe urmatoarele posturi: Antena 1, ProTV, GSP TV, TVR 1, OTV, TVR 2, Kanal D, Taraf, Etno, Telesport si Sport Klub.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//