• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

BrandTailors a creat noul concept de ambalaj Tomi

BrandTailors a creat noul concept de ambalaj Tomi

Compania de strategie si design de brand, BrandTailors a dezvoltat un nou concept de ambalaj pentru Tomi, liderul categoriei ketchup pe piata romaneasca. Pentru aceasta schimbare, echipa BrandTailors a raspuns unei noi provocari din partea Orkla Foods Romania, dupa ce in anul 2005 a avut loc procesul de improspatare a ambalajului Tomi, realizat de aceeasi echipa.

In 2005, in urma procesului de improspatare a ambalajului, Tomi a ajutat Orkla Foods Romania sa-si mentina suprematia pe piata romaneasca de ketchup, datorata acoperirii a 40% din piata cu cele doua brand-uri, Tomi si La Minut. Dupa 3 ani de mentinere a pozitiei de lider de piata, Orkla Foods Romania, a decis sa pastreze acest statut prin introducerea unei tehnologii inovative de ambalare a produselor Tomi. Odata cu introducerea noii tehnologii de ambalare a devenit oportuna regandirea intregului concept de ambalaj, pentru a atrage atentia consumatorului asupra schimbarii Tomi.

In acest context, Orkla Foods Romania a desemnat compania BrandTailors, in urma unei licitatii, sa dezvolte o noua grafica de ambalaj, care sa ramana fidela personalitatii brand-ului Tomi, dar in acelasi timp sa pastreze suprematia vizuala la nivelul raftului. Pentru BrandTailors modificarea conceptului de ambalaj a reprezentat o provocare in contextul in care aceeasi echipa a dezvoltat in trecut pentru Tomi doua solutii de packaging cu impact puternic asupra pietei de ketchup.

"Brand-ul Tomi este de multi ani parte a portofoliului BrandTailors si avand in vedere ca executiile anterioare erau atat de creative, am luat acest proiect ca pe o mare provocare personala. Astfel, asa cum pasiunea pentru rosii este definitorie pentru Tomi, la fel si pasiunea pentru mancare este definitorie pentru echipa noastra, fapt care ne-a ajutat sa privim cu relaxare acest proiect si sa generam o idee creativa foarte puternica, asa cum ne-am obisnuit clientii", a declarat Alina Cranga, Account Manager BrandTailors.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//