• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Romanita Oprea, in echipa Millenium Communications

Romanita Oprea, in echipa Millenium Communications

Dupa opt ani de jurnalism, Romanita Oprea intra in echipa Millenium Communications, pe pozitia de PR Manager. Romanita Oprea este noul membru al Diviziei de Proiecte a Millenium Communications, iar misiunea ei este coordonarea festivalului Internetics. inainte de a veni la Millenium Communications, Romanita si-a construit si consolidat pozitia in topul celor mai buni jurnalisti romani din domeniul media & advertising prin colaborarea cu numeroase publicatii si emisiuni de profil precum strategic.ro, Campaign, IQads, Marca inregistrata, Biz, AdMaker si Media Week.

"In cei opt ani de presa pe care ii am la activ am avut norocul sa pot  lucra in toate media si sa ma si specializez pe domeniul meu favorit, media & advertising, sa cunosc oameni deosebiti, sa imi fac prieteni, dar si sa pun umarul la realizarea unor proiecte de referinta in jurnalismul de specialitate. A fost o perioada foarte frumoasa, plina de momente limita, dar care m-a ajutat sa cresc repede.

Dupa ce la doar 24 de ani am devenit redactor coordonator al Campaign Romania, iar in februarie am lansat cu succes strategic.ro, am ajuns la momentul in care consider ca este timpul sa invat din nou. Simteam nevoia unei provocari profesionale si a unei echipe frumoase, alaturi de care sa imi placa sa construiesc si care sa impartaseasca aceleasi valori. Am apreciat dintotdeauna echipa Millenium Communications si este o onoare pentru mine sa lucrez alaturi de ei", a declarat Romanita Oprea.

"Roma este, indubitabil, unul dintre cei mai buni profesionisti din presa romaneasca de marcomm si ne bucuram ca s-a alaturat Diviziei de Proiecte a Millenium Communications. Ea aduce echipei de proiecte un plus de expertiza si experienta necesare pentru a continua sa dezvoltam cele mai importante proiecte si festivaluri ale industriei de comunicare din Romania", a declarat Raluca Bailescu, Directorul Diviziei de Proiecte a Millenium Communications.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//