• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Amarok, noul pickup produs de Volkswagen

Amarok, noul pickup produs de Volkswagen

In toamna anului 2009, primul pickup al unui producator european va fi prezentat pentru prima data opiniei publice din intreaga lume, in America de Sud. Lansarea pe piata in America de Sud este prevazuta pentru primavara anului 2010, iar in cursul verii Amarok va fi disponibil si in Europa. Cu Amarok, Volkswagen intentioneaza sa patrunda pe piata mondiala a modelelor pickup, dominata pana in prezent preponderent de producatorii japonezi.

Cu ocazia ultimei editii a salonului de vehicule comerciale IAA, Volkswagen Autovehicule Comerciale a prezentat un concept impresionant pentru acest model si, prin aceasta, a atras atentia asupra noii clase, cea de-a patra realizata de acest producator. Amarok va fi produs in fabrica Volkswagen din Agentina, "Pacheco", in apropiere de Buenos Aires.

Numele Amarok provine din limba inuitilor care traiesc in nordul Canadei si Groenlanda si inseamna lup. Pentru inuiti, un grup etnic al eschimosilor, lupul este considerat regele salbaticiei si impresioneaza prin forta si robustete, prin rezistenta si dominanta. In plus, aceasta denumire este asociata textual cu expresia "iubitor de pietre", in special in spatiul vorbitor de limbi romanice - intre care se numara si pietele principale Brazilia si Argentina.

Pe aceste piete, unde modelele pickup sunt considerate vehicule de agrement, utilizate frecvent gratie versatilitatii acestora, fiind una dintre cele mai cautate clase, capacitatea de a rula pe teren accidentat si fiabilitatea oferite de Amarok vor reprezenta un argument important de cumparare.

"Aceasta denumire se potriveste perfect cu caracteristicile modelului nostru pickup, care va impune noi standarde in clasa din care face parte. Am ales cu mare atentie acest nume, care va fi utilizat la nivel mondial. Pentru ca Amarok trebuie sa conduca la asocieri pozitive pe toate pietele internationale relevante si sa se impuna inca de la lansarea pe piata in raport cu modelele concurente cunoscute", a declarat Stephan Schaller, purtatorul de cuvant al marcii Volkswagen Autovehicule Comerciale.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//