• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Rompetrol a lansat programul de responsabilitate sociala Impreuna pentru fiecare

Rompetrol a lansat programul de responsabilitate sociala Impreuna pentru fiecare

Rompetrol a lansat programul national "Impreuna pentru fiecare", cea mai ampla componenta a platformei de responsabilitate sociala "Energia vine din suflet", prezentata de companie in luna mai 2009. Conceptul acestui program consta in implicarea companiei in solutionarea unor cazuri din domeniul sanatatii si al mediului, cu participarea comunitatilor locale beneficiare, promovand totodata voluntariatul si spiritul civic.

"Ineditul programului este acela ca actiunile pot fi propuse atat de Rompetrol, cat si de voluntarii care ni se alatura in acest demers. Fiecare poate propune un proiect, de mediu sau din sfera sanatatii, pentru a contribui la bunastarea comunitatii din care face parte", a declarat Alexandra Crasnaru, Brand Building Manager Rompetrol.

In prima etapa a programului vor avea loc mai multe conferinte adresate studentilor, avand ca scop recrutarea de voluntari din urmatoarele centre universitare: Academia de Studii Economice Bucuresti, Facultatea de Sociologie Bucuresti, Facultatea de Fizica, Chimie, Electronica si Tehnologia Petrolului si Facultatea de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerilor Babes Bolyai.

 

Material furnizat de Agentia de Presa AGERPRES






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//