• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Western Union, premiat de Comitetul pentru Promovarea Filantropiei Corporative

Western Union, premiat de Comitetul pentru Promovarea Filantropiei Corporative

Programul social al Western Union "Lumea noastra, familia noastra" a obtinut Premiul de Excelenta pentru Facilitarea Oportunitatilor Economice Globale pentru emigranti si familiile acestora. Western Union, lider pe piata globala a transferurilor de bani, a primit premiul CECP (Comitetul pentru Promovarea Filantropiei Corporative) pentru excelenta demonstrata in leadership, inovatie si parteneriate in domeniul filantropiei corporative.

"Lumea noastra, familia noastra" este un program de 50 de milioane de dolari, care se desfasoara pe o perioada de cinci ani si faciliteaza oportunitati economice globale pentru emigranti si familiile lor - o baza de clienti importanta deseori deservita defectuos de catre filantropia traditionala. Premiul CECP a fost acordat companiei Western Union pentru initierea unuia dintre cele mai eficiente programe care incorporeaza dezvoltarea afacerilor, promovand in acelasi timp constientizarea unui subiect social complex.

"Cetatenia corporativa este bazata pe valori comune: ne permite sa ne consolidam afacerea si, in acelasi timp, sa cream comunitati mai puternice", a afirmat Christina Gold. "Western Union sustine oportunitatile economice si activitatile noastre sustin acest angajament important prin promovarea educatiei si a antreprenoriatului in cadrul celor peste 379.000 de locatii ale agentilor din 200 de tari si teritorii. Este un model promovat activ de CECP si aplaudam aceasta initiativa".

In colaborare cu angajatii  si agentii Western Union, Fundatia Western Union stabileste parteneriate cu organizatii non-profit care ajuta emigrantii sa pastreze legatura cu familiile lor, sa depaseasca dificultatile intampinate si sa isi indeplineasca visurile. Prin utilizarea retelei globale extinse si a resurselor sale vaste, Fundatia sprijina, de asemenea, educatia si integrarea culturala a emigrantilor si familiilor acestora, incurajand speranta in statele in curs de dezvoltare prin crearea unui nou dialog privind politicile globale in domeniul transferurilor de bani.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//