• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Propaganda a realizat noua campanie de comunicare pentru Tomi

Propaganda a realizat noua campanie de comunicare pentru Tomi

Campania, intitulata "Detaliile conteaza", a inceput pe 20 mai 2009 cu doua spoturi TV de 30 secunde, Gimnastica si Kung-Fu, cu o serie de spoturi radio, materiale la punctele de vanzare, media indoor si outdoor cat si o serie de executii speciale pentru Internet. In acelasi timp, campania prezinta oficial si noile ambalaje Tomi, pentru sortimentele dulce, pizza, picant si x-tra iute.

"Ne-am propus sa readucem brandul Tomi in constiinta publicului intr-o maniera carismatica si onesta. Faptul ca Tomi e lider de piata nu inseamna ca s-a culcat pe o ureche, dimpotriva, inseamna ca isi asuma acest rol si continua sa dea tonul - comunicarii, in acest caz - in aceasta categorie", a declarat Andreea Toloaca, Marketing Manager Orkla Foods.

Campania se adreseaza in general tinerilor, din mediul urban care cauta produse bune, de calitate, la preturi corecte. Ea isi propune sa consolideze si sa dezvolte mai departe personalitatea Tomi - un brand jucaus, imaginativ si spontan. Astfel, executiile sunt, de fapt, o serie de laude la adresa unor lucruri care seamana cu Tomi tocmai pentru ca sunt in aparenta mici dar, de fapt, fac diferente mari: sunetul loviturilor din filmele de kung-fu, gestul cu care isi incheie gimnastele evolutia, ceasul bombei cu ceas, vocea trailer-ului de film, s.a.m.d.

"Ideea de la baza campaniei pleaca dintr-un adevar descoperit in timp ce lucram la brief: fara ketchup, pizza parca nu prea merge. Adica, altfel spus, ketchup-ul, un detaliu aparent neimportant, face diferenta dintre o pizza si o pizza buna. Si de aici s-a nascut intreaga oda pe care am decis sa o inchinam in general detaliilor mici care fac diferente mari. Lucrurile pe care le luam de multe ori de-a gata si uitam ce importante sunt de fapt", a spus Andrei Tripsa, Creative Director Propaganda.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//