• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Banca Italo Romena, crestere de 29,9% in primele 3 luni ale 2009

Banca Italo Romena, crestere de 29,9% in primele 3 luni ale 2009

In primele 3 luni din 2009 Banca Italo Romena a inregistrat un profit net de 7,72 milioane euro, ceea ce reprezinta o crestere de 29,9% fata de aceeasi perioada din 2008. Aceasta crestere financiara continua dupa ce anul trecut banca a inregistrat un profit net de peste 20 milioane euro. In 2008, cresterea profitului net a fost de 96%, iar in acest an in ciuda crizei financiare mondiale, Banca Italo Romena a continuat sa inregistreze o crestere a profitului net, in primele 3 luni ale anului.

Crestere de 25% la volumul creditelor acordate. In primul trimestru al anului 2009 Banca Italo Romena a continuat sa dezvolte activitatea de creditare, atat catre populatie cat si catre sectorul intreprinderilor mici si mijlocii, volumul creditelor acordate crescand pana la 942,18 milioane euro in luna martie fata de valoarea inregistrata in aceeasi perioada a anului trecut, 751,99 milioane euro, astfel inregistrandu-se o crestere de circa 25%. De asemenea, performantele inregistrate in activitatea de finantare au fost insotite de o atenta analiza a riscului, fapt relevat de mentinerea unei ponderii scazute a creditelor neperformante de circa 1%.

"Pentru 2009 vizam in continuare un trend ascendent al evolutiei Bancii Italo Romena motiv pentru care vom continua sa fim alaturi de clientii nostri ca si pana acum sustinand activitatile acestora, fie ei clientii romani, fie italieni. Si in acest an, venim in intampinarea clientilor cu produse si servicii financiar - bancare create special pentru nevoile lor. Rezultatele financiare inregistrate in primele 3 luni ale acestui an, reprezinta dovada faptului ca Banca Italo Romena este o banca de incredere care isi sustine clientii pentru atingerea scopurilor lor", a declarat Antonio Bianchin, Director General.

"Simt ca trebuie sa impart aceasta inalta distinctie cu Consiliul de Administratie si cu toti angajatii Bancii Italo Romena. Ca prima banca de drept italian in Romania vom continua sa ne angajam in directia imbunatatirii permanente a relatiilor nu numai economice, ci si culturale, dintre cele doua tari", a declarat domnul Franco Antiga, Presedintele Bancii Italo Romena in discursul sau din timpul ceremoniei de decernare.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//