• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

UPC Digital a lansat 4 noi programe de televiziune

UPC Digital a lansat 4 noi programe de televiziune

UPC Romania a lansat, pentru abonatii sai la serviciul de televiziune digitala prin cablu, 4 noi programe de televiziune: Music Channel, Balkanika MTV, Brava TV si Fishing & Hunting. Aceste canale TV vor fi disponibile incepand cu data de 1 iunie 2009, in pachetele UPC Digital Medium si Large. Astfel, grila digitala va cuprinde 114 canale TV, UPC Romania devenind astfel operatorul cu cea mai larga oferta de programe TV pentru platforma digitala.

Noile programe care vor intra in casele a peste 150.000 de abonati la televiziunea digitala prin cablu UPC, acopera o gama variata de interes, pentru a satisface gusturile tuturor clientilor: Music Channel este un canal TV de muzica, dedicat in special tinerilor din mediul urban, nonconformisti, veseli, cu initiativa. Balkanika Music Television promoveaza muzica din zona Balcanica, inclusiv Romania. Programul este unic si aduna cea mai buna muzica din Balcani, intr-o inegalabila colectie de hituri.

Balkanika MTV aduce divertismentul in casele telespectatorilor, dar isi propune si sa-i informeze despre muzica din Balcani, arta si cultura fiecarei natiuni din zona. Brava TV este un canal romanesc cu tematica gastronomica. Televiziunea Brava isi propune sa transforme gastronomia dintr-un act traditional, uzual, intr-un act cultural, de lux. Fie ca este vorba despre cultura, educatie sau civilizatie gastronomica, Brava TV vorbeste cu arta... despre arta. 

Fishing & Hunting este un canal dedicat pescarilor si vanatorilor pasionati. Grila de programe cuprinde: documentare de exceptie despre mari rezervatii pentru pescuit si vanatoare din intreaga lume, prezentari speciale ale rezervatiilor de pescuit si vanatoare in cadrul emisiunilor "Top Pro Fishing" si "Experti in vanatoare", cele mai noi turnee de pescuit din lume, cele mai performante echipamente de pescuit si vanatoare si instructiuni de folosire, ponturi de la profesionisti in cadrul emisiunii "Cum sa…".

"Ne bucuram sa anuntam extinderea grilei de programe pentru abonatii nostri la televiziunea digitala prin cablu. Periodic, analizam solicitarile clientilor nostri si modificam structura programelor astfel incat grila de programe pe care o propunem clientilor sa fie in pas cu schimbarile de pe piata din Romania si cu preferintele clientilor nostri", a declarat Silvia Tomaschek, Video Product Manager UPC Romania.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//