• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Napolact, premiat de Superbrands si Effie

Napolact, premiat de Superbrands si Effie

Napolact, unul din producatorii de lactate de referinta pe piata din Romania, a obtinut in 2009 premiul Superbrands si includerea marcii in editia romaneasca a Business SuperBrands Book dar si premiul Silver Effie la categoria Food Product 1, in cadrul Galei Premiilor Effie 2009.

Prima recunoastere obtinuta in 2009 a vizat campania de rebranding Napolact inceputa in urma cu 3 ani si s-a concretizat in premiul Superbrands 2009 si includerea brandului in editia romaneasca a Business Superbrands Book. Premiul este un rezultat direct al pozitionarii marcii si al succesului ei care se regaseste perfect in perceptiile consumatorilor. Acestia apreciaza Napolact ca un brand natural si de incredere si au primit cu entuziasm lansarile petrecute in ultimii ani. Astfel, "Gusturi de demult" si "Suflet in bucate" au devenit in scurt timp repere pe o piata pe care concurenta este acerba.

Pentru al doilea an consecutiv, eforturile echipei Napolact, alaturi de cele ale agentiei de publicitate Propaganda, au fost recunoscute si in cadrul Galei Premiilor Effie 2009 printr-un premiu important pentru industria din care face parte Napolact, Silver Effie la categoria Food Product 1. Premiile Effie recompenseaza rezultatele obtinute de o marca evaluand capacitatea de a atinge obiectivele propuse si rezultatele dovedite de cifrele de vanzari. P

remiata gama de iaurturi cu dulceturi romanesti, denumita si "Gusturi de demult", reprezinta spiritul Napolact ca odinioara, prin gusturi care trezesc nostalgia vremurilor trecute. Acest proiect a fost dezvoltat de la 0 pe parcursul unui an, iar principalele etape au fost: conceperea de produs in sine, dezvoltarea de naming si packaging, urmate de campania de comunicare.

"Propaganda e agentia pe care si-ar dori-o orice client si am reusit impreuna sa transformam Napolact intr-o marca de referinta. Premiul Silver Effie este obtinut pentru al doilea an consecutiv, pentru un proiect de suflet, ale carui baze au fost puse de un coleg de la Propaganda care nu mai este printre noi: Dan Moldovan, Pilu pentru prieteni. Ii multumim pentru tot, iar actuala echipa Napolact-Propaganda ii continua cu mandrie proiectul. Tot ce mi-as putea dori pentru viitor este sa continuam sa lucram ca o echipa unita si puternica", a declarat Daniela Dorca, Brand Manager Napolact.

Echipa Napolact care facut posibila dezvoltarea gamelor "Gusturi de demult" si "Suflet in Bucate" este formata din Daniela Dorca, Brand Manager Napolact, Razvan Orbulescu, National Marketing Director si Mihai Petculescu, Research. Echipa Propaganda care a fost alaturi de Napolact pe tot parcursul dezvoltarii si evolutiei proiectelor este formata din Vlad Bojan, Art Director, Marcela Moldovan, Art Director, Paul Cioran, Copywriter, Simina Leotescu, Head of Strategic Planning, Claudia Nicolae, Account Executive si Sonia Vlad,Account Director.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//