• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Pan Group a inregistrat o cifra de afaceri de 19,54 milioane lei in trimestrul I al 2009

Pan Group a inregistrat o cifra de afaceri de 19,54 milioane lei in trimestrul I al 2009

Pan Group, unul dintre cei mai importanti jucatori din Romania pe piata de morarit si panificatie, a incheiat primul trimestru al anului 2009 cu o cifra de afaceri de 19,54 milioane lei. Potrivit unui comunicat al companiei, cifra de afaceri a cunoscut o crestere cu patru puncte procentuale in primul trimestru al anului 2009 fata de aceeasi perioada a anului 2008.

Aceasta se datoreaza atat activitatilor de marketing si de vanzari, cat si efectelor investitiilor realizate cu partenerii de afaceri. În primele patru luni ale anului 2009, compania a inregistrat o crestere semnificativa si a vanzarilor in volum pe produsele long life. Daca in primele patru luni ale anului precedent acestea au atins 3.550 tone, in perioada similara a anului in curs, vanzarile in volum au fost de 4.250 tone.

In puncte procentuale, cresterea este de aproximativ 20 la suta. De asemenea, evolutia vanzarilor pe produsele long life s-a materializat si la nivel valoric printr-o crestere de 2,5 la suta in primele patru luni ale anului 2009 (20,1 milioane lei), comparativ cu anul 2008 (19,6 milioane RON). Cresterea cea mai mare a vanzarilor in volum la nivel national au avut-o pastele fainoase (Pan Group si Moara Baniei), ruladele si miniprajiturile ambalate (Rollini d' Oro).

Dezvoltarea pietelor interne, cat si extinderea la nivel international (Anglia, Belgia, Ungaria, Bulgaria, Croatia, Slovacia, Cehia) au adus un plus important companiei in aceasta perioada, realizarile fiind conform asteptarilor de la finalul anului 2008. Salatini crackers si Capollini brezel (lideri de piata in Romania ), biscuitii dulci Tismana, ruladele, miniruladele si prajiturile ambalate Rollini d'Oro, pastele fainoase Pan Group si Moara Baniei sunt produse long life care au fost asimilate de pietele nationale si internationale.

 

Material furnizat de Agentia de Presa AGERPRES






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//