• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

BCR va dezvolta in continuare conceptul 24 Banking

BCR va dezvolta in continuare conceptul 24 Banking

Banca Comerciala Romana (BCR) anunta oprirea, incepand cu data 27 iunie 2009, a accesului la vechea solutie de internet banking e-BCR, destinata persoanelor fizice. BCR a lansat, la jumatatea anului trecut, un nou concept de servire modern - 24 BANKING BCR - care ofera acces la operatiuni bancare fara a mai intra in contact cu banca si fara a mai fi restrictionat de programul de lucru al unitatii bancare.

24 Banking BCR este un concept ce ofera clientilor posibilitatea efectuarii a operatiunilor bancare la distanta, prin intermediul a trei canale alternative: Alo 24 Banking BCR (operatiuni prin telefon) si Click 24 Banking BCR (operatiuni prin internet) si Easy 24 Banking BCR (zona special amenajata cu automate bancare), care ofera posibilitatea de a avea acces permanent la conturile detinute la BCR.
 
"Prin acest concept modern oferim clientilor nostri, sub o singura umbrela - "24 Banking BCR", modalitati diverse de efectuare a tranzactiilor curente. Clientii au acces la aceleasi functionalitati prin toate canalele, avand libertatea de a alege pe care sa-l utilizeze. 24 Banking BCR inseamna libertatea de alegere, confort, mobilitate si flexibilitate", a declarat Catalin Moise, director executiv al Directiei Managementul Canalelor Alternative.

Tot mai multi clienti aleg sa efectueze operatiuni prin Canale Alternative BCR, serviciul avand, in prezent, circa 600.000 de clienti. "Pentru a beneficia de avantajele serviciului de efectuare a operatiunilor prin Canale Alternative clientii care inca nu au migrat inca de la vechea solutie de Internet Banking - e-BCR - mai au la dispozitie inca 30 de zile. Trecerea de la vechiul serviciu la noul serviciu se face fara costuri suplimentare pentru client".






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//