• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Pepsi a lansat noua campanie publicitara Footvolley

Pepsi a lansat noua campanie publicitara Footvolley

Cea mai recenta campanie publicitara Pepsi lansata pe ecrane, in pauza publicitara din finala Champions League, prezinta din nou cele mai mari nume din fotbalul actual, practicand un altfel de fotbal cu care nu sunt tocmai obisnuiti - Footvolley. In acest an, jucatorii internationali care reprezinta marca Pepsi si anume Thierry Henry, Cesc Fabregas, Frank Lampard, Lionel Messi, Fernando Torres si Kaká isi folosesc din plin abilitatile cu care s-au facut remarcati pe gazon, mutandu-le pe nisip pentru a ne incanta intr-o noua reclama plina de ritm si de executii spectaculoase "marca" Pepsi.

"Footvolley", noua reclama a marcii Pepsi, lanseaza cea mai incitanta campanie de fotbal de pana acum - Pepsi Footvolley. Campania introduce Footvolley-ul consumatorilor din Romania si  aduce noul sport la viata folosindu-se de design-ul incitant al ambalajelor tematice, de marile vedete ale fotbalului international, de activitati online create special pentru a echipa consumatorii cu toate cunostiintele de care au nevoie pentru duce noul joc in strada sau pe plaja. Mai mult decat atat, vizitatorii site-ului www.pepsi.ro vor putea urmari reclama, vor putea sa vizualizeze profilele fotbalistilor Pepsi si sa isi testeze abilitatile luand parte la un joc online de Footvolley.

Originar de pe plajele din Brazilia, Footvolley este o combinatie intre fotbal si voleiul de plaja in care jucatorii lovesc mingea peste plasa cu capetele, piepturile si picioarele, rezultand un ritm alert, care te invita sa joci, dar care este la fel de interesant si de privit.

"Footvolley este ceva pe care il joc intotdeauna cu prietenii cand ma duc in concediu si suntem pe plaja. Jocul este deosebit de relaxant si de distractiv. Dupa masa de pranz luam o minge si ne apucam sa jucam. Cu greu putem fi opriti dupa aceea. Toata lumea se bucura de acest tip de sport, astfel ca aceasta campanie este destul de speciala. inca o data, sunt fericit ca fac parte din ea", a declarat Thierry Henry.

"Cred ca aceasta reclama va avea success pentru ca aduce in prim plan distractia care apare atunci cand joci Footvolley. Este placut de jucat, astfel incat filmarea reclamei a fost minunata", a spus Frank Lampard.

"Intotdeuna spoturile Pepsi fotbal au captivat audienta prin spectaculozitate si anvergura regizorala. Pepsi este sinonim nu numai cu distractia oferita tinerilor, dar si cu invitatiile provocatoare de a angaja cat mai multi consumatori in platformele de comunicare - de aceea aducem in fiecare an inovativitate si diferentiere in platformele de comunicare. Suntem foarte increzatori in privinta campaniei din acest an si speram ca vom implica cat mai multi consumatori romani in activitatile pe care le vom desfasura in aceasta vara", a declarat Calin Clej, Marketing Manager PepsiCo Romania.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//