• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Wizz Air Romania a transportat mai mult de 500000 pasageri in primele 4 luni ale 2009

Wizz Air Romania a transportat mai mult de 500000 pasageri in primele 4 luni ale 2009

Wizz Air, cea mai mare companie aeriana low-cost, low-fair din centrul si estul Europei a transportat in primele patru luni ale anului mai mult de jumatate de milion de pasageri pe rutele din si spre Romania. Acest numar reprezinta o crestere cu 96% fata de aceeasi perioada a anului anterior. Totodata, compania estimeaza ca va transporta 690.000 de pasageri din si spre Romania in primul semestru, ilustrand un progres clar catre atingerea obiectivului de dublare a numarului de pasageri transportati in Romania in 2009.

"Ne-am dezvoltat in Romania prin lansarea de noi rute, deschiderea de noi baze si alocarea de noi aeronave. Astfel, Wizz Air a devenit lider de piata pe segmentul de transport aerian low-cost din Romania in doar doi ani de la inaugurarea primei baze operationale la Bucuresti. Ultimele rezultate ilustreaza clar evolutia companiei pe plan local si faptul ca ne vom atinge obiectivul de a transporta 1,7 milioane pasageri in 2009", a declarat Natasa Kazmer, Director Corporate Communications si Public Affairs Wizz Air.

In pofida situatiei macro economice dificile, Wizz Air si-a pus in aplicare planurile pentru 2009 in Romania si a lansat cea de-a treia baza operationala la Timisoara (si noi zboruri spre Barcelona, Milano, Valencia, Venetia si Paris), a alocat doua noi aeronave Airbus 320 bazelor din Bucuresti si Timisoara (a treia va urma in iunie in Cluj-Napoca), a dublat capacitatea de transport in Romania si a crescut numarul de angajati.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//