• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Banca Romaneasca a bugetat investitii de 20 milioane euro pentru 2009

Banca Romaneasca a bugetat investitii de 20 milioane euro pentru 2009

Banca Romaneasca, membra a grupului National Bank of Greece, si-a bugetat pentru anul in curs investitii totale de aproximativ 20 de milioane de euro, cea mai mare parte a acestora urmand sa fie directionata catre implementarea noului sistem IT. De asemenea, un alt proiect de investitii pentru anul 2009 este relocarea sediului central al Bancii intr-un nou sediu.

Potrivit raportului aprobat de Adunarea Generala a Actionarilor, Banca Romaneasca estimeaza incheierea anului 2009 cu o crestere bilantiera de cca. 10% comparativ cu nivelul inregistrat la sfarsitul anului trecut.

"In acest an, dorim sa ne concentram pe mentinerea unei calitati bune si structuri echilibrate a activelor, in paralel cu o crestere prudenta a acestora de 10%. Gradul ridicat de solvabilitate pe care il avem in prezent confirma inca odata soliditatea bancii, capacitatea acesteia de a sustine si in continuare o dezvoltare pe baze sanatoase, precum si realizarea proiectelor pe care ni le-am propus", a declarat Andreas Maragkoudakis, CEO Banca Romaneasca.

In prezent, solvabilitatea Bancii Romanesti a atins un nivel mai mult decat confortabil de 22%, procent peste media pietei bancare de 12%, in conditiile in care minumul este de 8%. "Banca Romaneasca se numara printre bancile cele mai capitalizate din Romania, astfel ca in perioada 2009-2010, nu vor fi necesare majorari de capital suplimentare, fapt confirmat de rezultatele testelor de stres efectuate de Banca Nationala a Romaniei", a subliniat Andreas Maragkoudakis.

Ultimele doua majorari de capital social au fost operate anul trecut si au atins un nivel total de aproximativ 100 de milioane de euro. Unul dintre principalele obiective ale Bancii Romanesti pentru anul 2009 consta in imbunatatirea eficientei atat la nivel operational, cat si in ceea ce priveste utilizarea resurselor. La nivel de business, se va pune accent pe atragerea de resurse si pe oferirea de solutii de finantare in primul rand pentru clientii existenti dar si pentru cei potentiali.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//