• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Plus, noul client Propaganda

Plus, noul client Propaganda

Propaganda a castigat pitch-ul organizat in luna aprilie de Plus. La pitch au mai participat si agentiile: Spotlight, McCann Erickson, Saatchi & Saatchi, Cupid Consultancy si  Proximity. 

"Ne-au placut multe lucruri la acest proiect: provocarea pe care o lansa brieful, faptul ca intram in contact cu o categorie noua, cu unul dintre cei mai importanti jucatori in segmentul de discount, care stia ca are nevoie de o agentie, de comunicare si nu trebuia convins de lucrul asta. Ne-a placut si echipa de marketing cu planuri mari. Asta ne-a impresionat si ne-a atras, intrucat ne plac clientii neobositi, care cer mai mult de la ei si de la noi", a declarat Madalina Oanta, Client Service Director Propaganda.

In urma castigarii pitch-ului Propaganda va asigura serviciile de strategie, creatie, account handling si productie pentru toate actiunile ATL si BTL ale marcii Plus.

"Un criteriu important pentru noi a fost acela ca nu era doar o campanie  sau un proiect, ci am vorbit de la bun inceput despre un parteneriat. Urma sa ne ocupam de comunicarea marcii pe termen lung. Prin asta ne-au responsabilizat si mai tare. Ne-a mai placut si faptul ca au acordat mult timp de gandire agentiei. Si asta ne-a spus multe despre Plus si echipa de acolo, care au inteles ca pentru lucruri mari ai nevoie de timp", completeaza Costin Milu, Head of Copy Propaganda.

"Colaborarea dintre Plus si Propaganda reflecta increderea pe care am acordat-o agentiei, in special datorita originalitatii ideilor creative, cat si a afinitatii echipei cu specificul Plus, de care ne-au convins inca de la inceputul relatiei de colaborare", a declarat Ioana Marginean, Director de Marketing, Pludi Market SRL.

Propaganda a castigat pitchul cu echipa formata din: Adrian Tuluca - Managing Director, Simina Leotescu - Head of Strategy, Madalina Oanta - Client Service Director, Andrei Tripsa - Creative Director, Costin Milu - Senior Copywriter, Vlad Tomei - Copywriter, Amandine Hendricks - Art Director, Costin Calugaru - Copywriter.

Pentru noile conturi, din echipa de Client Service Propaganda vor face parte: Raluca Voinea - Account Executive si Madalina Oanta - Client Service Director.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//