Agentia de strategie si manifestare de brand Rusu+Bortun Brand Growers s-a ocupat ~ de identitatea vizuala si comunicarea virala pentru www.adoptaunong.ro, un proiect al Galei ~ Societatii Civile. In urma cercetarilor si a discutiilor cu membrii ONG-urilor ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- transport caini Anglia
- hoteluri
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- magazin tigari electronice sibiu
- Blog Vegan
Rusu+Bortun Brand Growers semneaza identitatea si comunicarea adoptaunong.ro

Agentia de strategie si manifestare de brand Rusu+Bortun Brand Growers s-a ocupat de identitatea vizuala si comunicarea virala pentru www.adoptaunong.ro, un proiect al Galei Societatii Civile. In urma cercetarilor si a discutiilor cu membrii ONG-urilor din Romania a rezultat ca, printre principalele probleme cu care se confrunta acestia, se numara si insuficienta promovare a actiunilor lor, fie ca vorbim de promovarea in mass-media, in randurile publicurilor tinta direct interesate sau a publicului larg. De aceea, in numele Galei Societatii Civile, Millenium Communications a demarat o serie de proiecte (printre care si ‘Adopta un ONG’) menite sa sporeasca gradul de cunoastere a activitatii ONG-urilor.
Identitatea viziuala a proiectului este desenata in stransa legatura cu identitatea Galei Societatii Civile. Logo-ul www.adoptaunong.ro ilustreaza ideea de adoptie prin reinterpretarea cliseului cu mana protectoatre, in acest context insasi adoptia inseamna dezvoltare asemeni unui ghiveci care ajuta un vlastar sa creasca. Logo-ul este desenat de Marc Bortun, Creative Partner la Rusu+Bortun Brand Growers.
Pentru a comunica blogul www.adoptaunong.ro, agentia a gandit un spot viral care sa puncteze nevoie de adoptie a ONG-urilor din Romania. "Ideea spotului viral a venit dintr-o gluma si mai apoi s-a transformat incet incet intr-un proiect foarte serios. Multumim tuturor oamenilor buni care ne-au ajutat sa filmam acest viral si speram sa demonstram ca si fara buget, se poate dezvolta o campanie eficienta de comunicare", povesteste Catalin Rusu, Creative Director & Managing Partner la Rusu+Bortun Brand Growers.
Blogul adoptaunong.ro a fost desenat de Tudor Nastase, Designer la Rusu+Bortun Brand Growers si este sustinut de Blogway.
Echipa Rusu+Bortun Brand Growers care a dezvoltat proiectul a fost compusa din Marc Bortun - Designer & Creative Partner, Alexandra Ionescu - Account Manager, Florina Tudose - Production Manager, Anca Uscatescu - Postproduction Manager, Tudor Nastase - Designer si Catalin Rusu - Copywriter & Creative Director.
Echipa Diviziei de Proiecte a Millenium Communications a fost compusa din Raluca Bailescu - Managing Partner Divizia Proiecte, Florentina Loloiu - PR Officer si Andreea Dragut - Customer Relationship Manager. Pe langa adoptia acestui proiect, agentia Rusu+Bortun va adopta, alaturi de Blogway, unul dintre ONG-urile ramase neadoptate.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info