In asteptarea finalei UEFA Champions League care va avea loc la Roma ~ in data de 27 mai, Heineken a creat o constructie in forma ~ vestitului Coloseum, din 1500 de sticle Heineken, editie limitata Roma 2009. Constructia ~ cantareste 1,109 kilograme, are o ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
1500 de sticle Heineken alcatuiesc Coloseumul Heineken, construit la Roma

In asteptarea finalei UEFA Champions League care va avea loc la Roma in data de 27 mai, Heineken a creat o constructie in forma vestitului Coloseum, din 1500 de sticle Heineken, editie limitata Roma 2009. Constructia cantareste 1,109 kilograme, are o inaltime de 1.4 metri si un diametru de 3.5 metri. Coloseumul Heineken este situat in statia centrala Rimini, din Roma, unde va ramane pana la sfarsitul lunii mai. Pe durata intregii saptamani care precede acest eveniment, vizitatorii au avut posibilitatea sa isi faca poze la coloseumul in miniatura.
"Marca Heineken este recunoscuta pentru campaniile sale inovatoare care aduc experiente memorabile pentru participanti, si care creeaza notorietate in randul consumatorilor. Coloseumul Heineken din Roma este o noua dovada in acest sens", a declarat Marius Melesteu, Director de Marketing, Heineken Romania.
Anul acesta, in Romania, prin promotiile desfasurate, Heineken a oferit consumatorilor sai posibilitatea de a merge la Roma pentru a vedea Finala UEFA Champions League. In acelasi timp, prin competitia globala "Star Final", Heineken a oferit posibilitatea de a merge in Thailanda celor care au dorit sa vada finala de la Roma intr-un cadru inedit.
"Desi este o adevarata provocare sa concepi experiente memorabile in fiecare an, consumatorii sunt cei care ne inspira sa trecem de barierele marketingului traditional, oferindu-le experiente cum numai Heineken poate face", a adaugat Marius Melesteu.
Marca Heineken este sponsorul oficial la nivel international al UEFA Champions League, competitie care are o audienta cumulata de peste 4 miliarde de (tele)spectatori pe sezon, in 227 tari din intreaga lume.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info