• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

1500 de sticle Heineken alcatuiesc Coloseumul Heineken, construit la Roma

1500 de sticle Heineken alcatuiesc Coloseumul Heineken, construit la Roma

In asteptarea finalei UEFA Champions League care va avea loc la Roma in data de 27 mai, Heineken a creat o constructie in forma vestitului Coloseum, din 1500 de sticle Heineken, editie limitata Roma 2009. Constructia cantareste 1,109 kilograme, are o inaltime de 1.4 metri si un diametru de 3.5 metri. Coloseumul Heineken este situat in statia centrala Rimini, din Roma, unde va ramane pana la sfarsitul lunii mai. Pe durata intregii saptamani care precede acest eveniment, vizitatorii au avut posibilitatea sa isi faca poze la coloseumul in miniatura.

"Marca Heineken este recunoscuta pentru campaniile sale inovatoare care aduc experiente memorabile pentru participanti, si care creeaza notorietate in randul consumatorilor. Coloseumul Heineken din Roma este o noua dovada in acest sens", a declarat Marius Melesteu, Director de Marketing, Heineken Romania.

Anul acesta, in Romania, prin promotiile desfasurate, Heineken a oferit consumatorilor sai posibilitatea de a merge la Roma pentru a vedea Finala UEFA Champions League. In acelasi timp, prin competitia globala "Star Final", Heineken a oferit posibilitatea de a merge in Thailanda celor care au dorit sa vada finala de la Roma intr-un cadru inedit.

"Desi este o adevarata provocare sa concepi experiente memorabile in fiecare an, consumatorii sunt cei care ne inspira sa trecem de barierele marketingului traditional, oferindu-le experiente cum numai Heineken poate face", a adaugat Marius Melesteu.

Marca Heineken este sponsorul oficial la nivel international al UEFA Champions League, competitie care are o audienta cumulata de peste 4 miliarde de (tele)spectatori pe sezon, in 227 tari din intreaga lume.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//