BenQ a anuntat rezultate bune pe segmentul proiectoarelor in Europa Centrala si ~ de Est (CEE), in primul trimestru al anului 2009, fiind lider pe ~ aceasta piata, cu o cota de 19.89 si de 71 pe segmentul ~ proiectoarelor short-throw (cu proiectie de la ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Avocat bun in Timisoara
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
BenQ, lider pe piata proiectoarelor in Europa de Est, cu o cota de piata de 20%
BenQ a anuntat rezultate bune pe segmentul proiectoarelor in Europa Centrala si de Est (CEE), in primul trimestru al anului 2009, fiind lider pe aceasta piata, cu o cota de 19.89% si de 71% pe segmentul proiectoarelor short-throw (cu proiectie de la distanta mica), conform datelor oferite de compania de cercetare Futuresource. In Polonia, Cehia si Croatia, BenQ s-a clasat pe locul intai.
O crestere importanta este resimtita pe segmentul Short Throw, unde BenQ se distanteaza vizibil de competitori, cu o cota de piata de 71%. Acest rezultat evidentiaza eforturile companiei de a le oferi utilizatorilor atat proiectoare cu rezolutie XGA, cat si SVGA Short Throw. Tehnologia avansata Short Throw aduce beneficii mari, prin posibilitatile variate de utilizare si ergonomie.
"Tehnologia short-throw reprezinta viitorul, utilizatorii se pot bucura de aceleasi imagini, la aceleasi dimensiuni, de la doar jumatate din distanta de proiectie obisnuita, ceea ce recomanda proiectoarele care dispun de aceasta tehnologie drept alegerea ideala pentru vizionarea filmelor preferate sau pentru jocurile favorite, dar si pentru sali de conferinta sau prezentari unde spatiul este limitat", a declarat Mike Borze, Managing Director BenQ Austria GmbH, Central Eastern Europe.
BenQ si-a depasit competitorii in Q1 2009 pe segmentele proiectoarelor cu rezolutie XGA, cu luminozitate medie: 3.000 – 4.000 ANSI lumeni si luminozitate mare: 4.000 – 5.000 ANSI lumeni. Pentru a obtine pozitia de lider, BenQ a lansat constant produse noi in ultima jumatate de an, pentru a implini nevoile utilizatorilor din segmente de piata diferite.
Astfel, compania si-a consolidat pozitia pe segmentul de proiectoare mainstream cu produse din gama de top, oferind, in acelasi timp, modele performante si accesibile pentru a-si sustine competivitatea si pe segmentul proiectoarelor entry-level, cu modele variate pentru toate segmentele de piata, de la proiectoare pentru divertisment, pana la modele pentru afaceri mici, sali de clasa, afaceri medii, afisaj public sau home theater.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info