• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Ogilvy a recreat Poiana minunata in spatiul virtual

Ogilvy a recreat Poiana minunata in spatiul virtual

Ogilvy Group Romania a dezvoltat noua platforma interactiva de web a marcii locale Poiana, lider al pietei de ciocolata aflat in portofoliul Kraft Foods Romania. Proiectul de internet are o puternica componenta de activare, sub forma unui concurs de fotografie a carui tema – "momente minunate" – exprima esenta brandului Poiana. Promovarea platformei interactive se realizeaza printr-o ampla campanie de ATL derulata la nivel national in TV, outdoor, indoor si presa.

In urma cu doua luni in spatiul virtual si-a facut aparitia o poiana minunata, luminoasa si vesela deopotriva prin designul grafic si prin continut. www.momente-minunate.ro constituie o invitatie adresata tuturor consumatorilor de ciocolata Poiana si amatorilor de buna-dispozitie de a se delecta in universul delicios de colorat si plin de voie buna al brandului, in care vor gasi mereu mici surprize si alte elemente minunate.

Pe langa doza de culoare si zambet pe care o primesc prin simpla accesare a site-ului, vizitatorii poienii virtuale au sansa de a castiga premii atragatoare prin participarea la un concurs foto. Jurizarea fotografiilor, avand ca subiect "momentele minunate" din viata de zi cu zi, este facuta de insisi vizitatorii site-ului prin vot on-line. Premiile primei luni de concurs au constat in excursii, aparate si accesorii foto.

"Am lansat platforma de web <www.momente-minunate.ro> cu dorinta de a intari si extinde mesajul campaniei intr-un mediu care sa permita interactiunea cu publicul-tinta, ca premisa a realizarii unei mai bune cunosteri si relationari a marcii cu consumatorii sai. De asemenea, intrucat acest proiect reprezinta o inovatie in specificul comunicarii brandului Poiana, unul din scopurile secundare ale lansarii a fost acela de a "testa" un nou canal prin care marca se adreseaza publicului sau. Iar rezultatele bune obtinute pana acum sunt de natura sa ne valideze intuitia initiala si sa ne dea incredere sa continuam, asa ca lunile urmatoare vor aduce noi initiative si concursuri pe site", a declarat Alexandra Theodorescu. Client Service Director Ogilvy.

"Probabil cel mai complicat a fost sa ne hotaram ce anume sa scoatem din site in asa fel incat sa ramana suficient de aerisit si placut. Rezultatul - grafica, sunete, muzica, animatii - sper sa genereze o experienta placuta pentru user si sa sublinieze, o data in plus, caracteristicile brand-ului Poiana", a spus Vasile Alboiu , Creative Director OgilvyInteractive.

Campania on-line dezvoltata de echipa Ogilvy este sustinuta de o promovare destinata mediilor conventionale, al carei mesaj principal trimite la componenta de activare (promotionala) care se desfasoara pe site. Campania ATL, derulata in mai multe etape si cu acoperire nationala, include statiile TV, presa si OOH. Pe langa aceasta, cum era si firesc, site-ul marcii Poiana a beneficiat de promovare si pe internet.

Echipa Ogilvy care a coordonat proiectul este formata din Nicoleta Ghinea (Account Manager), Alina Chiriac (Account Executive) si Alexandra Theodorescu (Client Service Director), Alexandru Hariga (Web Designer), Stefan Parcalabescu (Copywriter) si Vasile Alboiu (Creative Director). Din partea Kraft, proiectul a fost coordonat de Adrian Cernautan – Brand Manager Poiana, Andreea Cotlarciuc – Senior Brand Manager, Ana Stan – Marketing Assistant si Cristina Mosteanu – Marketing Manager Chocolate & Buiscuits.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//